$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

NBA: כריס פול לא יוכל להצטרף ללייקרס

הליגה ביטלה את הטרייד המשולש עם ניו אורלינס ויוסטון. סטרן: "הסיבה לא קשורה לבעלי הקבוצות, רק מקצועית"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.12.11 - 09:27
נשאר בלואיזיאנה. כריס פול (gettyimages)
נשאר בלואיזיאנה. כריס פול (gettyimages)

חשבתם שכריס פול בדרך לחבור לקובי בראיינט בלוס אנג'לס לייקרס? תחשבו אחרת. הנהלת ה-NBA הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) כי עסקת העברתו של רכז ניו אורלינס הורנטס לא מאושרת. פול ההמום, שכבר תיכנן מעבר לקליפורניה, נשאר בינתיים בלואיזיאנה.

העסקה, שהייתה אמורה להיות הראשונה אחרי חמישה חודשים של שביתה, כללה מעבר של הרכז לקליפורניה ואילו נדידה של פאו גאסול ליוסטון ולאמאר אודום לניו אורלינס. הרוקטס היו צריכים להעביר להורנטס את לואיס סקולה, קווין מרטין, גוראן דראגיץ' ובחירת דראפט נוספת.

הדיווחים בארצות הברית הם שבעלי הקבוצות פנו לליגה וביקשו שתדחה את הטרייד כדי שתגן על הקבוצות הקטנות על מנת שיוכלו לשמור על הכוכבים שלהם. הקומישינר דייויד סטרן התייחס הבוקר לסוגייה: "זה לא נכון שבעלי הקבוצות ב-NBA הפילו את העסקה. הטרייד מעולם לא נדון במועצת המנהלים. בכל מקרה, הליגה שללה את העסקה מסיבות מקצועיות בלבד".

כריס פול, שכבר סיפר לא אחת לאחרונה על רצונו לעזוב את לואיזיאנה, צייץ ב"טוויטר" רק את המילה "וואו". לאמאר אודום פנה לעוקבים שלו: "מה עושים כשלא נותנים לך לעבור לקבוצה אחרת?". בתוך כך, דייויד סטרן התראיין במסיבת עיתונאים על החזרה של ה-NBA, שתצא לדרך בחג המולד הקרוב. "אני שמח שאנשים שוב מדברים על כדורסל. ההסכם החדש יעזור לליגה שלנו".