$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דמיטרי מקיימי סיכם לשנה בהפועל ירושלים

עודד קטש מצא גארד מצא תחליף ראוי לבראדלי? האמריקאי בן ה-21, בוגר מכללת אילינוי, צפוי לחתום עד תום העונה ולחזק את הקו האחורי. בעונת השיא שלו ב-NCAA קלע 15 נקודות ומסר 7 אסיסטים בממוצע למשחק

רועי גלדסטון  08.12.11 - 19:34
דמיטרי מקיימי. הפתרון בקו האחורי? (gettyimages)
דמיטרי מקיימי. הפתרון בקו האחורי? (gettyimages)

האם הסתיימו חיפושיו של עודד קטש אחרי גארד שייכנס לנעליו של אייברי בראדלי? הפועל ירושלים סיכמה הערב (חמישי) עם דמיטרי מקיימי. האמריקאי בן ה-21 מתנשא לגובה של 1.90 וצפוי לחתום בקרוב על חוזה עד סיום העונה.

מקיימי שוחרר לאחרונה ממרסין הטוקית לאחר שמונה משחקים בלבד במהלכם קלע 8 נקודות ומסר שני אסיסטים בממוצע למשחק. לפני כן, שיחק הגארד בן ה-21 במכללת אילינוי למשך ארבע שנים כאשר עונת השיא שלו הייתה ב-2009/10 בה רשם ממוצעים של 15 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק.

מאז שהרומן בין אייברי בראדלי לאדומים הסתיים, עודד קטש מחפש חיזוק לקו האחורי שיעזור ליובל נעימי וגוני יזראעלי בהובלת הכדור. מהבחינה הזו, מקיימי עשוי להיות השחקן שיתאים לעודד קטש: האמריקאי הוא רכז קלאסי ולכל אורך עונותייו בקולג' לא ירד מממוצע של חמישה אסיסטים למשחק ועם זאת, בעונתו האחרונה העמיד נתון מצויין של 45% מטווח השלוש. בקיץ האחרון הגיש את מועמדות לדראפט, אך לא נבחר באף אחד משני הסיבובים ובעקבות השביתה לא לקח חלק בליגות הקיץ שבוטלו. עקב כך, נדד לאירופה והוחתם כאמור בטורקיה שם לא ממש הרשים.

הפועל ירושלים, עקב ההפסד לגראבלין נמצאת עם רגל וחצי מחוץ ליורוקאפ כאשר במשחק הקרוב, מול דונייצק היא תהיה חייבת לנצח ביותר מ-9 נקודות בכדי לשמור על הסיכוי להעפיל. בליגה מדורגים האדומים במקום הרביעי עם מאזן של 2:5 וביום ראשון יצאו למשחק חוץ מול הפועל חולון.