$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו במכבי ת"א מובסת 88:64 במדריד

עזיבתו של ג'ורדן פארמר חשפה בעיה קשה בניהול המשחק של הצהובים, שקרסו בקרב על הפסגה עם ערב קליעה מחריד (3 מ-14 משלוש). שחורציאניטיס היה היחיד במכבי שתיפקד, עד שנקלע לבעיית עבירות. העתיד נראה מבולגן מתמיד

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.12.11 - 23:47

מכבי ת"א אמנם כבר העפילה לשלב הטופ 16, אך הצהובים נכשלו הערב (חמישי) במבחן חשוב מאוד, כשהפסידו 88:64 לריאל מדריד בחוץ, בקרב על ראשות הבית. מעל לכל הליקויים שנחשפו הערב אצל מכבי של אחרי עידן פרמאר, בלטה יותר מכל התלות הגדולה בשחורציאניטיס, שנקלע לבעיית עבירות והשאיר את החבורה של בלאט עם ניסיונות כושלים לייצר נקודות.

למרות 18 נקודות של לנגפורד, 11 של אליהו ו-10 של הנדריקס, ההתקפה של מכבי הציגה יום קליעות מחריד, כשחוסר האונים והאפשרויות המוגבלות בלטו במיוחד. הפסד שני ברציפות לבלאט, שמשמעותו היא סיכויים כמעט אפסיים לסיים במקום הראשון.

כנראה שהערב במכבי מתגעגעים במיוחד לג'ורדן פרמאר. הצהובים יצאו למדריד לקרב קשה על ראשות הבית, אבל התרסקו בצורה כואבת והובסו תוך תצוגת התקפה מביכה. די להסתכל באחוזי הקליעה בכדי להבין את כל הסיפור. מכבי ללא פרמאר היא כרגע קבוצה שלא מסוגלת לייצר נקודות ולפגוע ביריבה, פרט להתבססות שבלונית על שחורציאניטיס.

מכבי פתחה את המשחק בצורה איומה, איבדה כדורים בצורה שלומיאלית ומיד נענשה על כך בצד השני. המיס-מאצ' על מירוטיץ' אפשר לו ללהוט עם 22 נקודות עד המחצית, אך למזלו של בלאט, דווקא שון ג'יימס שנכנס סיפק מעט יציבות בהגנה. בעוד הספרדים מטווחים מעבר לקשת, מכבי הלכה בעיקר פנימה, כשיכולת טובה של לנגפורד וסופו שלחה את הצהובים לריצת 0:10 שקיזזה משמעותית את ההפרש ועוררה תקווה בצד הצהוב.

הכל התפוצץ בפרצוף של בלאט, כששתי שריקות לעבירה תוקף של סופו הורידו אותו לספסל בפתיחת המחצית השנייה, ובלעדיו מכבי לא מצאה פתרונות מתחת לסל. אחוזי הקליעה המביכים לשלוש לא בדיוק גרמו לשחקני ריאל לצאת החוצה לחסימות.

קלעו למכבי תל אביב: לנגפורד 18, אליהו 11, הנדריקס 10, שחורציאניטיס 9, סמית' 7, ג'יימס 4, פניני 3, פאפאלוקאס 2. לריאל מדריד: מירוטיץ' 26, קארול 17, פוצ'יוס 12, יול 9, סוארס ורייס 7 כ"א, רודריגס 5, טומיץ' 3, סאנז 2.

כשרודי פרננדס קולע 0 נקודות וריאל מגיעה עד ליותר מ-20 הפרש, זה אומר שישנה בעיה בהגנה. כשהשלשה הראשונה מגיעה רק לאחר 33 דקות, ופניני, בלו, פאפאלוקאס ובורשטיין יחדיו מספקים רק 5 נקודות ומשאירים את המושכות לאוחיון, שהיה קטן על המעמד, זה כבר אומר שחסרים לבלאט כלים בהתקפה. לא פלא שדייויד ניסה בשלב מסויים אפילו את שאייר.

בסופו של דבר, מתוך גיליון הסטטיסטיקה של המשחק, הנתונים הבולטים הם 21 האחוזים של מכבי לשלוש, לעומת 12 מ-22 (54 אחוז) למקומיים ויותר מכך העובדה שהצהובים איבדו 18 כדורים, וחילקו רק 6 אסיסטים, שנתמכו ב-43 אחוזים בלבד מהשדה. בצורה כזאת יהיה קשה למכבי להתקדם הלאה לשלבים המאוחרים של המפעל.

מהלך המשחק
המקומיים פתחו עם שתי שלשות רצופות, מכבי הלכה פנימה אל סופו, שסחט שלוש עבירות תוך שלוש דקות. מירוטיץ' צלף את השלשה השלישית וקבע 10:15 לריאל. 12 נקודות של מירוטיץ' לצד איבודי כדור שטותיים איפשרו לבלאנקוס לברוח, 6 נקודות של סופו החזיקו את מכבי בפיגור של 22:15 עם תום הרבע ה-1.

מירוטיץ' המשיך ללהוט, כשאיש בכחול לא הצליח להצר את צעדיו. השלשה הרביעית שלו קבעה 25:37, כשרק התעוררות יחסית של הנדריקס מנעה מפלה רצינית יותר. בשלב הזה, היתרון הבולט ביותר של ריאל הגיע בריבאונד, שנותר ללא מענה מצד מכבי. למזלו של בלאט, ההגנה החלה להקשיח עמדות, וריצת 0:10 שהסתיימה בדאנק נהדר של ג'יימס צימקה ל-38:39. ג'יימס עצמו סיפק יציבות מאחור, רודריגס תפר שלשה על הבאזר והוריד את הקבוצות למחצית ב-40:48 לריאל.

החצי השני נפתח עם המשך המטווח של ריאל, שתי שריקות לעבירה תוקף על סופו הורידו אותו לספסל ב-44:52. ברגע הזה, משחק ההתקפה של מכבי פשוט קפא, אף אחד על המגרש לא הצליח לייצר נקודות, אחוז הקליעה מהשלוש (0 אחוזים!) המשיך להביך, וריאל טיילה ל-51:64 לאחר חצי שעה של כדורסל. הרבע הרביעי, ללא סופו ועם שאייר על הפרקט, כבר היה נטו גארבג'-טיים, כשהאורחים מנסים למזער נזקים והמקומיים מספקים את השואו לקהל. בסיום, 64:88 לריאל.

קלעו למכבי: לנגפורד 18 נקודות, אליהו 11, הנדריקס 10, שחורציאניטיס 9, סמית' 7, ג'יימס 4, פניני 3, פאפאלוקאס 2.  לריאל: מירוטיץ' 26 נקודות, קארול 17, פוצ'יוס 12, יול 9, סוארס 7, רייס 7, רוגריגז 5, טומיץ' 3, סאנז 2.