שתף קטע נבחר

ספרד: ריאל מדריד ניצחה, הפער 9 נקודות

האלופה גברה בבית 0:1 על ראסינג סנטאנדר משער של גונסאלו היגוואין, קסיאס הישווה את מספר ההופעות של פאקו בויו. ביום א' תוכל ברצלונה להחזיר את הפער בצמרת ל-12 נקודות. סביליה הפסידה בדרבי 2:1 לבטיס

אלופת ספרד, ריאל מדריד, הקטינה הערב (ש') לתשע נקודות את הפער בצמרת בינה לבין המוליכה ברצלונה, כאשר גברה בביתה 0:1 על ראסינג סנטאנדר במחזור ה-22. היה זה הניצחון השביעי ברציפות של ריאל.

 

 

הארגנטינאי גונסאלו היגוואין כבש את שער הניצחון בדקה ה-49 והעניק ללבנים שלוש נקודות. בארסה, שנמצאת בכושר מצויין וצפויה לזכות באליפות השנה, תוכל להחזיר את הפער ל-12 נקודות אם תנצח ביום א' בבית את ספורטינג חיחון.


היגוואין כובש את שער הניצחון (צילום: AFP) 

 

היגוואין, שהגיע למאזן של 12 כיבושים ב-13 משחקים בהם השתתף, אמר: "אני מאוד מרוצה שאני כובש ואם זה קורה במשחקי הבית עוד יותר טוב. הקבוצה עשתה מאמץ גדול". על הפער מבארסה: "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולהמשיך ללחוץ. השגנו שבעה נצחונות רצופים ולא קל לעשות את זה". 

 

שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס, ערך במשחק את הופעתו ה-454 במדי ה'בלאנקוס' והישווה את שיא המועדון של שוער העבר, פאקו בויו. הרכש החדש של ריאל, ג'וליאן פאוברט, ערך את הופעת הבכורה.


כריסטיאן קופיי נדרי מסביליה ופרננדו וגה מבטיס (צילום: AFP)

 

השלישית בטבלה, סביליה, ספגה הפסד ביתי 2:1 בדרבי לבטיס, שזכתה בניצחון ראשן בחמישה משחקים. בדקה ה-68 נותרו שחקניו של מנולו חימנס בעשרה שחקנים, בעקבות הרחקתו של הארגנטיני אלדו דושר בצהוב שני.

 ה'ורדיבלאנקוס' (ירוקים-לבנים) לא חיכו יותר מדי וכעבור פחות מדקה ניצלו את היתרון המספרי על מנת לכבוש.

 

חואן אלברטו מלי שלח כדור עומק מצויין לסרחיו גארסיה, והחלוץ שהגיע בקיץ מריאל סראגוסה הצדיק את המוניטין שלו (נכלל בסגל נבחרת ספרד ביורו האחרון) כאשר בעט מהאוויר לרשת של אנדרס פאלופ.

 

בדקה ה-84 כבש הברזילאי ריקארדו אוליביירה את השני בבכורה המחודשת שלו בבטיס, אליה חזר בחלון ההעברות אחרי שעזב אותה לפני שלוש שנים. פרדי קאנוטה הקטין ל-2:1 בתוספת הזמן כאשר נגח פנימה מהגבהה של פרננדו נבארו.

 

בעקבות הניצחון (הראשון שלה בחוץ נגד סביליה ב-13 שנה) התרחקה בטיס שמונה נקודות מהקו האדום. דודו אוואט וקבוצתו מאיורקה יארחו ביום א' את קבוצתו הקודמת של שוער נבחרת ישראל, דפורטיבו לה קורוניה.

 

יתר המשחקים: חטאפה - אספניול; מלאגה - אלמריה; רקראטיבו הואלבה - אתלטיקו מדריד; ויאדוליד - אתלטיק בילבאו; ויאריאל - נומנסיה; אוסאסונה - ולנסיה.  


פורסם לראשונה 07/02/2009 23:04

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גונסאלו היגוואין
צילום: רויטרס
מומלצים