$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ירושלים על סף הדחה לאחר 97:74 לגראבלין

יורוקאפ: תצוגה איומה של האדומים שנמצאים עם הגב לקיר. רק ניצחון ב-10 נקודות ומעלה על דונייצק בשבוע הבא ישאיר סיכוי להעפיל לטופ 16. 14 נקודות לכדיר, 11 לרנדל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.12.11 - 22:45
הפנים של לוק ג'קסון אומרות הכל (קובי אליהו, וואלה)
הפנים של לוק ג'קסון אומרות הכל (קובי אליהו, וואלה)

הלם. זו הייתה ההרגשה בהפועל ירושלים בעונה שעברה אחרי הפסד דרמטי לקאחסול, שהדיח אותה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים. בינתיים, נראה שעודד קטש ושחקניו בדרך לדה-ז'ה-וו. אולם הפעם זה כנראה לא יהיה מותח. האדומים הושפלו הערב (שלישי) 97:74 בצרפת אצל גראבלין והם על סף הדחה מהמפעל.

הירושלמים הוליכו 0:2 מסל של לוק ג'קסון ומכאן נעלמו. המארחים בראשות רודי ג'ומבי צלפו מכל פינה והוליכו ב-14 הפרש כבר בתום הרבע הראשון. המחצית השניה הייתה למעשה גארבג' טיים אחד ארוך. בעקבות ההפסד ירדו קטש ושחקניו למאזן של ניצחון אחד לעומת שלושה הפסדים. מנגד, לדונייצק, שמדורגת במקום השני בבית א' יש 3 ניצחונות והפסד.

עודד קטש אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של ירושלים: "גראבלין גילתה עליונות בחלקים רבים של המשחק ופתחה הפרש שהיה לנו קשה להדביק. גראבלין היא קבוצה טובה מאוד והתקשנו מולה גם בהגנה וגם בהתקפה. הפנים שלנו כבר קדימה למשחק הסופר חשוב מול דונייצק שיהיה עבורנו משחק של להיות או לחדול. נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו ולבוא חדים ומפוקסים לשבוע הבא".

אז מה צריך לקרות כדי שהפועל ירושלים אכן תעפיל בסופו של דבר לטופ 16? כמעט נס. האדומים יצטרכו לנצח בשבוע הבא במלחה את דונייצק ביותר מ-9 נקודות (האוקראינים ניצחו 71:80 במשחק הראשון) ולקוות להפסד של האוקראינים במחזור הסיום לגראבלין, שהבטיחה הערב את עלייתה לשלב הבא. במקביל, ירושלים תהיה חייבת לנצח בזאגרב את ציבונה, שהודחה הערב. אכן סיכויים לא גבוהים.

החיסרון הגדול ביותר של הפועל ירושלים הערב היה מהקו האחורי, כאשר די. ג'יי סטרוברי (10), יובל נעימי (6) וגוני יזרעאלי קלעו 20 נקודות יחד, לעומת רודי ג'ומבי מגראבלין שצלף לבדו 23 נקודות. אלישי כדיר הוביל את האורחים עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים. בראיין רנדל תרם 11. שאר הקלעים: לוק ג'קסון 10, ג'ון תומאס 7, ג'ארביס ורנאדו 6, משה מזרחי ודן גרונפלד 3 כ"א.

המארחים קלעו באחוזים יוצאים מהכלל מהשדה (61 ל-2 נקודות, 40 ל-3), שלטו בצורה ברורה בריבאונד (32:39) ומסרו יותר אסיסטים מאשר ירושלים (12:20). הפער המשמעותי היה בשקלול, קרי בנקודות מדד. גראבלין רשמה מדד של 112 נקודות לעומת 55 של הפועל י-ם.

מהלך המשחק
קטש פתח בחמישייה עם יובל נעימי, די. ג'יי. סטרוברי, לוק ג'קסון, בראיין רנדל וג'ארביס ורנאדו. מנגד הצרפתים עלו עם רודי ג'ומבי, יאניק בוקולו, סיריל אקפומדה, אנדרו אלביסי ולודוביק ואטיי. לוק ג'קסון קלע את סל השדה הראשון, אך הצרפתים הגיבו בריצת 4:11 ועלו ליתרון בשלב מוקדם ברבע הראשון. המארחים המשיכו לקלוע מכל מצב וסיימו את הרבע הראשון ביתרון של 14 הפרש (!), 13:27.

קטש ושחקניו ניסו לצאת מההלם, ברבע השני, אך התקשו למחוק את הפיגור. נקודות של אנדרו אלביסי הקפיצו את המארחים ליתרון 17 הפרש, 26:43, 2:47 דקות לסיום הרבע השני. רודי ג'ומבי, המצטיין של המחצית הראשונה, פשוט לא החטיא. סל ועבירה שסחט קבעו 29:50 לגראבלין. במחצית 33:51 לצרפתים. הקלע הבולט בירושלים היה 8 נקודות. ברבע השלישי התמונה לא השתנתה, כאשר שחקניו של קטש פשוט לא הצליחו למחוק את הפיגור וירדו להפסקה לפני הרבע האחרון בפיגור 75:55. אם חשבתם שברבע האחרון המומנטום עבר צד, אז תשכחו מזה. גראבלין המשיכה לקלוע בלי הכרה ובסיום ההפרש נעצר על 23 נקודות, 74:97.