שתף קטע נבחר

היום: פאר ואובזילר רוצות להפתיע באוקראינה

אחרי 1:1 ביום הפתיחה, שחר וציפי יעלו למפגשים מול אלונה וקטרינה בונדרנקו בחארקוב. במידה של שיוויון, מפגש הזוגות יכריע את התמודדות הפדרציה. פאר: "מאמינה שניקח עוד שתי נקודות וננצח"

הכל כמו בהתחלה. שני משחקים עברו ממפגש הפדרציה בין נבחרות הנשים של ישראל ואוקראינה בחארקוב ואחרי חלוקת הנקודות ביום הפתיחה, ההכרעה מתנקזת ליום השני והאחרון בהתמודדות במסגרת בית עליון 2 של מפעל הנבחרות.

 

 

אלונה בונדרנקו ניצחה כצפוי את ציפי אובזילר, למרות שהישראלית נתנה פייט ראוי לפני שנכנעה 6:4, 6:4 ואילו שחר פאר החזירה את הכל לנקודת ההתחלה אחרי 3:6, 7:6 (6), 3:6 על האחות הצעירה לבית בונדרנקו, קטרינה.

 

ביום ראשון (12:30 שעוננו, שידור ישיר בספורט 5), יעלו לנקודה השלישית שתי מספרי 1 של הנבחרות - פאר ואלונה בונדרנקו, כאשר לאחר מכן ישחקו אובזילר וקטרינה בונדרנקו. במקרה של שיוויון 2:2, ייערך משחק זוגות מכריע שיקבע מי תעלה לפלייאוף על מקום בבית עליון 1, הכולל את הנבחרות במקומות 1 עד 8 בעולם.


אובזילר על המשטח בחראקוב. "מעודדת מהטניס שהצגתי" (צילום: AFP)

 

"אנחנו בשיוויון 1:1 ואני מרוצה מהטניס שלנו ביום הפתיחה", אמר קפטן הנבחרת, ליאור מור, בשיחה עם ynet, "בסך הכל זו תוצאה שאנחנו מרוצים ממנה, למרות שגם ציפי נתנה משחק טוב מאוד וחשבנו שאפשר לנצח גם את המשחק שלה".

 

מור הוסיף: "בסך הכל יכול היה להיות יותר טוב וגם יותר גרוע. שתי השחקניות שלנו שיחקו טניס טוב, חיובי ואגרסיבי. מקווה שמחר ישחקו לפחות כמו היום. נגיע לגשר ואז נעבור אותו. נחליט רק כשזה יהיה רלוונטי.

 

מור התייחס לרמה שהציגו היריבות: "הם לא הצטיינו בצד המנטלי וידענו שזה לא הצד החזק שלהן, אבל אנחנו מתרכזים רק בצד שלנו. אני מקווה שביום ראשון שחר וציפי שוב יציגו את הטניס הטוב שלהן, כמו היום, ונביא את שתי הנקודות שחסרות לנו".


אלונה בודרנקו בפעולה. מה תעשה פאר מולה? (צילום: AFP)

 

אחרי שלושה הפסדים, פאר חזרה לנצח בפדרציה

שחר פאר, שאחרי שלושה הפסדים ברצף בפדרציה ב-2008 (מול שראפובה במפגש מול רוסיה ובשני משחקיה מול צ'כיה), חזרה לנצח במדי הנבחרת, אמרה

 בסיום: "אני שמחה ששיחקתי טוב גם כשהיריבה שלי העלתה רמה. המשכתי לשחק טוב ולדבוק בתוכנית המשחק שלי שהיתה להיות אגרסיבית ודומיננטית במגרש. למרות שהפסדתי מספר הזדמנויות בסט השני, המשכתי להילחם וזה השתלם".

 

לקראת ההכרעה ביום ראשון, אמרה פאר: "אני מקווה להמשיך ולשחק טניס טוב וחיובי. מדובר ביריבה טובה והכל יכול להיות במגרש הזה. אני מקווה ומאמינה שניקח עוד שתי נקודות".

 

אובזילר, שמדורגת רק 166 בעולם אבל נתנה פייט מצוין לאלונה בונדרנקו (31 בעולם) לפני שנכנעה, קיבלה שבחים על משחקה ואמרה: "באופן אישי אני מאוכזבת מההפסד, אבל מעודדת מהמשחק הצמוד ומהטניס הטוב שהצגתי. אני מאמינה שאגיע למשחק השני עם טניס טוב יותר מזה שהצגתי היום ואעשה את כל מה שאוכל כדי להביא לישראל את הנקודה החשובה".

פורסם לראשונה 07/02/2009 21:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר פאר באוקראינה
צילום: AFP
מומלצים