שתף קטע נבחר

דיאור פישר לפני ירושלים: "אנחנו רוצים נקמה"

סנטר מכבי ת"א דרוך לקראת משחק העונה השני, הערב (20:25) מול האדומים. יניב גרין: "הגיע הזמן שנראה מי הקבוצה הטובה בארץ". עומאר סניד: "מקווים להישאר בפסגה גם אחרי המשחק"

פיי-באק טיים? במכבי תל אביב היו בשבת דעות חלוקות לקראת המשחק הערב (היכל נוקיה, 20:25. שידור ישיר בערוץ 5 ובגלי צה"ל) מול הפועל ירושלים. את המשחק הראשון בין הקבוצות, במחזור השני של ליגת ווינר, הצהובים לא שוכחים, לאחר שכבר פיגרו בו ב-30 הפרש, בדרך להפסד 91:77.

 

 

"אנחנו קבוצה חדשה לגמרי מזו שהיתה לפני המשחק הקודם, אבל אנחנו רוצים נקמה", אמר בתום האימון דיאור פישר. "הם בעטו לנו בתחת, היכו אותנו ואנחנו חייבים להראות שאנחנו קבוצה שונה. המאמנים יכינו אותנו למחר ונדע מה לעשות".

 

"זה היה שבוע קשה בשבילנו" הוסיף פישר, "היה לנו משחק בברצלונה, עכשיו יש לנו עוד משחק קשה בליגה ואחר כך את מדריד. זה אתגר בשבילנו, אבל אני מקווה שנעשה את מכבי גאה".

 

גם דריק שארפ מרגיש עדיין טעון: "יש לנו גאווה לשחק עבורה, ואנחנו צריכים לצאת ולהראות את זה. אני לא חושב שכל השחקנים במכבי מבינים את היריבות אבל אנחנו מדברים על זה. אחרי המשחק הראשון הרגשנו מושפלים ומובכים".


דריק שארפ. "אחרי המשחק הראשון הרגשנו מושפלים ומובכים" (יועד כהן)

  

לעומתם משדר עוזר המאמן, שרון דרוקר, עסקים (כמעט) כרגיל: "זה משחק ליגה רגיל אבל עם הרבה יוקרה, ובגלל זה חשוב לנו מאוד לנצח. ירושלים נגד תל אביב זה תמיד יוקרה, הרגשתי את זה גם כשהייתי בצד השני. אבל אנחנו לא מדברים על המשחק הקודם עם השחקנים, אנחנו בכלל לא היינו שם, וגם מבחינת ירושלים זה משחק אחר. אם למישהו זה תקוע בראש זה בסדר, אבל אנחנו לא מדברים על זה".

 

"לריבאונד יש חשיבות עיקרית, וזה גם עניין של מי שרוצה יותר", התייחס דרוקר למץ' אפ בין הקבוצות. "אם היינו מנצחים בברצלונה אולי היינו באים בצורה אחרת, אבל גם ממשחק שלא מצליח אנחנו לומדים".


דרוקר עם פיני גרשון. "בכלל לא היינו במשחק הקודם" (צילום: ראובן שוורץ)

 

דרוקר דיבר גם על המעבר בין קטלוניה לירושלים: "מטריד אותנו שאנחנו נמצאים במסע משחקים מאוד קשה, לשחק 40 דקות בברצלונה זה כמו לשחק 80 דקות במקום אחר. נתנו לשחקנים אתמול אימון שחרור כדי להכין אותם, ומחר אני מקווה שהם יבואו יותר רעננים".

 

לסיום התייחס דרוקר למפגש נגד קבוצתו האחרונה בארץ: "כבר יצא לי לשחק נגד ירושלים עם אוסטנד, אבל זה תמיד נחמד, תהיה אוירה שכל אחד אוהב לשחק בה. אנחנו ביחסים טובים, נשיקות חיבוקים כל הזמן".

 

יניב גרין מסכם: "הגיע הזמן שנראה מי הקבוצה הכי טובה בארץ. אנחנו לא שוכחים מה שהיה בפעם שעברה, נבוא להילחם וננצח את המשחק. אי אפשר להשוות בין ברצלונה וירושלים, התכוננו למה שהיינו צריכים להתכונן ומחר נראה וידאו ונגיע מוכנים. רמת העייפות לא עוזרת אבל מחר זה משחק חדש ואין תירוצים".


עומאר סניד. צפוי להיות כשיר למשחק העונה (צילום: דודי ועקנין)

 

סניד: "המשחק הכי טוב של השבוע"

בירושלים מאמינים כי עומאר סניד וארז מרקוביץ', שנפצעו בשבוע שעבר, ישחקו. השניים התאמנו עם הקבוצה וההערכה היא שיעלו לפרקט. "זה משחק שהרבה אנשים מחכים לו", הודה מאמן ירושלים, גיא גודס. "גם התקשורת מחכה לו, גם הקהל ובכלל, כל מי שאוהב כדורסל. יהיה משחק מעניין, כולם הולכים ליהנות מערב טוב".

 

"מצב הפצועים לא השתנה וזו אחת הבעיות שלנו", הוסיף גודס. "התחלנו את שלושת השבועות אחרונים טוב, במשחק מול גבעת שמואל היינו חדים, אבל אז התחילו פציעות שלקחו אותנו קצת אחורה. זו דינמיקה של עונה וצריך לדעת להתמודד עם זה. שני הפצועים חזרו בתחילת השבוע, אבל לא במאה אחוז".

 

על היריבה, אצלה שימש בשנתיים האחרונות כעוזר מאמן, התייחס גודס: "בתור אחד שמכיר את המערכת מבפנים, אין שום קשר בין מה שהיה ביום חמישי למשחק הזה. היורוליג זה היורוליג והליגה שלנו זה הליגה שלנו. לפעמים למכבי דווקא יותר קל בליגה. אין ספק שהם יבואו מוכנים למשחק הזה, למרות שהיה להם רק אימון וחצי להתכונן".

 

עומאר סניד: "אני מתרגש בכל הזדמנות שאני משחק כדורסל. זה מקום ראשון נגד מקום שני, אז ברור שזה המשחק הכי טוב של השבוע, וברור שצריך להתרגש לפני משחק כזה. אנחנו מקווים שנישאר במקום הראשון גם לאחר המשחק. זו המטרה. אנחנו בטוחים לקראת המשחק. הם אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אנחנו קבוצה תחרותית ואין סיבה שזה לא יהיה כך גם הפעם".


פורסם לראשונה 07/02/2009 21:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דיאור פישר
צילום: יונתן האורסטוק
מומלצים