שתף קטע נבחר

יואב כץ: "אנחנו עדיין בסכנת ירידה ממשית"

הבעלים של הפועל חיפה לא הסתנוור מה-0:2 של קבוצתו על מכבי ת"א: "אני רוצה שנגלה את אותה נחישות והקרבה גם בדרבי מול מכבי חיפה. הקבוצה שלנו מוכשרת, צריך רק ביטחון"

"אני מאוד שמח על הניצחון של קבוצתי אתמול, אבל הדבר הכי חשוב מבחינתי, ואמרתי את זה גם למאמן טל בנין, שתהיה המשכיות. יש לנו בסך הכל עשר נקודות. הקבוצה בסכנת ירידה ממשית והמטרה לייצב את הסגל", כך אמר הבוקר (ב') הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, פחות מ-24 שעות לאחר הניצחון הגדול 0:2 על מכבי ת"א.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כץ שוחח ממושכות עם בנין, וביקש ממנו להוריד את השחקנים לקרקע. "אני מאוד רוצה שהקבוצה תגלה נחישות והקרבה גם במשחק הקרוב בשבת בדרבי מול מכבי חיפה. יש לנו בהחלט מה להציג, הקבוצה שלנו מוכשרת. צריך רק ביטחון, וזה מה שאני מקווה שבנין יעשה עם השחקנים", הוסיף כץ.

 

בנין הבטיח כי קבוצתו תראה טוב גם במשחקים הקרובים. "זה ניצחון חשוב, אבל הדרך

עוד ארוכה מאוד. צריך שהשחקנים ייצברו ביטחון, ולאט לאט יגיעו התוצאות. אני מאמין בעבודה קשה והשחקנים מבינים שרק כך נוכל להצליח", אמר המאמן לאחר המשחק אמש.

 

התקצירים של ynet ספורט:

 

בעקבות הניצחון אתמול על מכבי ת"א, מאמינים בקבוצה כי אלפי אוהדים באדום יגיעו בשבת הקרובה לדרבי מול מכבי חיפה. הקשרים יוסי דורה ורן אבוקרט, שספגו אתמול כרטיס צהוב חמישי, יוכלו לשחק בדרבי וייעדרו ממשחקה של הקבוצה מול עירוני קריית שמונה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים