שתף קטע נבחר

הוועד האולימפי אישר: אולם הדר יוסף יורחב

חדשות טובות לקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב. לאחר שבתחילה הביעו בוועד האולימפי התנגדות להגדלת אולם הדר יוסף בעקבות הזזת גג המבנה, נמצא פתרון יצירתי בו הגג יישאר תלוי באוויר. צבי ורשביאק: "בקרוב יחלו עבודות הבנייה"

יותר מקום לאוהדים האדומים. צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, נפגש היום (א') עם רמי כהן, יו"ר קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א בנוגע להרחבת אולם הדר יוסף. ובסיום הפגישה הבטיח ורשביאק לכהן כי האולם בהדר יוסף יוגדל לאחר שהוסר המכשול העיקרי, גג האולם, שהפריע לאישור הוועד האולימפי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ורשביאק ציין כי לפני מספר חודשים הייתה כוונה להוריד את גג האולם הקיים למען ההרחבה, מה שהיה משתק את כל המבנה בהדר יוסף ואיתו גם את כל הפעילות הספורטיבית שנערכת במקום כולל "החוויה האולימפית", לתקופה של למעלה משנתיים.

 

אולם הדר יוסף. יגדיל את תכולתו (צילום: יועד כהן) (צילום: יועד כהן)
אולם הדר יוסף. יגדיל את תכולתו(צילום: יועד כהן)

 

הוועד האולימפי הישראלי כמובן התנגד לכך ושם הציעו לבנות אולם ספורט חדש בשטח שבין האולם הקיים לאצטדיון האתלטיקה. בפגישה שנערכה היום בישר ורשביאק לאנשי הכדורסל של הפועל ת"א כי עיריית ת"א הציעה תוכנית חדשה לפיה במקום להוריד את הגג, הוא יתלה באוויר לצורך הרחבת האולם וכך גם הפעילות במקום לא תיפגע.

 

לאור הנתונים האלה, ואם אכן הדברים הינם בני ביצוע, ציין ורשביאק בפני אנשי הכדורסל של הפועל ת"א שהוועד האולימפי יסיר את התנגדותו להרחבת האולם.

 

צבי ורשביאק. הבטיח שהעבודות יתחילו בקרוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
צבי ורשביאק. הבטיח שהעבודות יתחילו בקרוב(צילום: אורן אהרוני)

 

בתום הפגישה אמר צבי ורשביאק: "חבל שהשיחה שלי עם ראשי הפועל ת"א לא התקיימה לפני כחצי שנה. ייתכן ואם היינו נפגשים בזמנו, אז היינו יחד מצליחים ביחד לשכנע את עיריית תל אביב לבנות אולם חדש. בכל מקרה אנחנו ואנשי הפועל ת"א נמצאים באותו צד של המתרס ואני מקווה שבקרוב יחלו עבודות הבנייה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים