$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אזולאי: "חייבים לשפר את האגרסיביות שלנו"

בכורה למאמן של השרון/הרצליה שתארח את אשקלון. מורגן ייעדר שלושה חודשים. בדרום מחפשים לו מחליף

רועי גלדסטון  04.12.11 - 17:54
דאן, השרון/הרצליה יתאוששו?
דאן, השרון/הרצליה יתאוששו?

בני השרון הרצליה תארח הערב (ראשון, 20:00) את עירוני אשקלון עם מאמן חדש על הקווים – עדי אזולאי. המאמן חוזר לליגת העל הישראלית לאחר 3 שנים בהן לא אימן בישראל, כאשר לפני שנתיים אימן בקפריסין. אזולאי העביר שני אימונים בקבוצתו החדשה, ביום שישי ובמוצאי שבת, וקיים שיחת הכרות עם שחקניו החדשים, שעברו לא מעט מתחילת העונה: חילופי מאמנים כאמור (פיטוריו של רועי חגאי ביום שני האחרון), 3 שחקני NBA  שבאו והלכו, ופציעה אחת קשה של בן רייס.
בשיחת הפתיחה ציין אזולאי את 'האני מאמין שלו' וביקש משחקניו לשפר את ההתנהלות באופן כללי, כאשר מבחינה מקצועית הוא מעוניין להרים את רמת האגרסיביות ולשפר את קבלת ההחלטות. אזולאי אמר לאתר ערוץ הספורט לקראת משחקו הראשון על הקווים: "שני אימונים זה לא הרבה, אבל השחקנים מבינים שמדובר במשחק חשוב ושצריך לעשות כל מאמץ כדי לקחת אותו. אשקלון למרות ההרכב החסר היא עדיין קבוצה טובה. אני מקווה שכבר הערב נוכל לראות שינוי באגרסיביות ובקבלת ההחלטות".
 
על מצבת השחקנים אמר: "נחפש להכניס לרוטציה עוד שחקן או שניים מהישראלים הצעירים שיש לנו וכך נרוויח אותם, כי אי אפשר לשחק 37-38 דקות עם ארבעת הזרים".
 
בצד השני של אשקלון, כזכור ריימר מורגן נפצע בצורה קשה כשבשבוע שעבר החליק וספג פגיעה חמורה בפיקת הברך כשחדר לסל. הוא עבר ניתוח בשבוע שעבר וייעדר שלושה חודשים לפחות. באשקלון בודקים אפשרות להחתים שחקן במקומו.