$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי ת"א תנסה להחתים את סילבן לנדסברג

הצהובים מחפשים מחליף לג'ורדן פארמר, וגם שמו עין על הגארד ממכבי חיפה שייחשב כישראלי כשינחת בהיכל נוקיה

רועי גלדסטון  04.12.11 - 08:48
מבוקש בהיכל. לנדסברג (אלן שיבר)
מבוקש בהיכל. לנדסברג (אלן שיבר)

מכבי תל אביב מחפשת פוינט גארד כדי שימלא את החלל של ג'ורדן פארמר, שהמריא אמש (בין שבת לראשון) לארה"ב כדי לחזור לסגל של ניו ג'רזי מה-NBA. במקביל החליטו הצהובים לעשות מאמץ כדי להחתים בקיץ את סילבן לנדסברג, הגארד הצעיר של מכבי חיפה, על חוזה ארוך טווח.

חוזהו של לנדסברג בן ה-21 יסתיים בסיום העונה הנוכחית, אחרי שנתיים במכבי חיפה, ובמכבי כבר שמו עליו. יכולתו היא כמובן הגורם שמשך את האלופה לכיוונו, אולם יתרון נוסף שלו הוא היותו ישראלי, שלא ייחשב לזר אם יעבור לשחק בהיכל.

עם זאת, במכבי תל אביב יצטרכו לקחת בחשבון מספר קבוצות יורוליג ספרדיות, שכבר הביעו התעניינות בלנדסברג, ביניהן קאחה לבוראל ובילבאו. לשחקן יש אף שאיפות להגיע גם ל-NBA, כאשר לאתר ערוץ הספורט נודע כי בחודש האחרון הגיעו למשחקי מכבי חיפה נציגים של פיניקס ואטלנטה בכדי לעקוב אחריו, זאת למרות שבאותה העת עדיין לא הוכרז על סיום השביתה בליגה הטובה בעולם.

לנדסברג מיוצג ע"י אקסל ספורט, סוכנות השחקנים השנייה בגודלה בארה"ב מבחינת נפח שחקני ה-NBA שלה. בין היתר מיוצגים באותה סוכנות: ג'ייסון קיד, לאמאר אודום ודרון וויליאמס, שכזכור שיחק במהלך השביתה בבשיקטאש הטורקית.

לנדסברג החל את עונתו השניה במכבי חיפה, כאשר עד כה הוא מעמיד ממוצעים מרשימים של 23.6 נק', 6.4 ריב' ו-3.1 אס' למשחק. הוא קולע ב-57 אחוזים ל-2 ופוגע ב-40 אחוזים לשלוש. משחק השיא שלו העונה היה מול ברק נתניה, עם 35 נקודות.