שתף קטע נבחר

פדרו מרטינס צפוי להודיע רשמית על פרישה

בייסבול: הפיצ'ר האגדי בן ה-40 צפוי לכנס במהלך הימים הקרובים מסע"ת, בה הוא יודיע כי הוא תולה את הכפפה. פדרו נחשב לאחד הפיצ'רים הטובים בעשרים השנים האחרונות

פדרו מרטינס, ללא ספק, נחשב לאחד הפיצ'רים הגדולים שידע הבייסבול בשני העשורים האחרונים, אם לא יותר מזה. פדרו לא שיחק בשנה האחרונה, אך טרם סגר סופית את הדלת בפני קאמבק אפשרי. על פי הדיווחים בארצות הברית ביממה האחרונה, הפיצ'ר מהרפובליקה הדומיניקנית צפוי לכנס בקרוב מסיבת עיתונאים, בה הוא יודיע רשמית על פרישה ממשחק פעיל.

 

ים של תקצירם ב-ynet ספורט:

 

פדרו זכור בעיקר בזכות השנים היפות שלו בבוסטון רד סוקס, אז הוא נחשב לפיצ'ר הדומיננטי ביותר בליגה, לפחות מבין אלו שזורקים ביד ימין. רגע השיא של פדרו היה הזכייה באליפות ב-2004, אז קבוצתו חזרה מפיגור 3:0 בסדרת גמר האמריקן ליג מול היריבה המרה, הניו יורק יאנקיז, כדי לנצח 3:4 בניו יורק ולזכות באליפות לאחר 0:4 בוורלד סיירס על סנט לואיס קארדינלס.

 

פדרו מרטינס במדי הפיליס. יתלה את הכפפה (צילום: AP) (צילום: AP)
פדרו מרטינס במדי הפיליס. יתלה את הכפפה(צילום: AP)

 

פדרו, שחגג לפני כחודש את יום הולדתו ה-40, ניצח במהלך הקריירה 219 משחקים והפסיד ב-100, עם ERA פנטסטי של 2.93, כשבדרך הוא זוכה שלוש

פעמים בסיי יאנג, תואר שמחולק לפיצ'רים הטובים ביותר בעונה. הוא שיחק במדי הלוס אנג'לס דודג'רס, מונטריאול אקספוז, בוסטון, הניו יורק מטס והפיליס מפילדלפיה.

 

ומה חדש בבועטת?

 

משחקו האחרון של פדרו היה, כמה סמלי, דווקא ביאנקי סטדיום, אז הוא ניסה למנוע מהיאנקיז לזכות באליפות באוקטובר 2009, אך לא הצליח. ניצחונו האחרון היה על אותם היאנקיז, כשבוע מוקדם יותר, במשחק הראשון בסדרה. "אודיע בקרוב על פרישה", אמר מרטינס לתקשורת האמריקנית, "אך אני רוצה גם מסיבה". אנחנו כבר מוכנים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים