$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פפ: "0:5 מול לבאנטה לא מרגש? לא הוגן"

ביקורת של מאמן ברצלונה, רגע לפני הקלאסיקו: "השחקנים נתנו הרבה למועדון, ומגיעה להם תמיכה". מוריניו על ה-0:3 של ריאל מול גיחון: "הפעם לא הגיע לנו" פברגאס: "יודע שכולם מחכים לשבת". די מאריה: "אנחנו רגועים, קודם אייאקס"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.12.11 - 08:00

6 ימים ועוד כמה שעות, זה מה שנותר עד לקרב הכי גדול של העונה. ריאל מדריד תארח את ברצלונה בשבת לקלאסיקו הראשון של העונה בליגה הספרדית. ניצחון של הבלאנקוס יהווה לא רק נקמה על ההשפלות שספגו מהאלופה בשנים האחרונות, אלא גם יפתח פער של 9 נקודות בפסגה ויבשר כמעט בוודאות על העברת כתר האליפות למדריד.

אמש שתי הקבוצות עשו את שלהן עם ניצחונות קלילים. זה התחיל עם 0:3 של ריאל בחוץ מול גיחון, והמשיך עם ה-0:5 של בארסה על לבאנטה, עד לא מזמן הפתעת העונה. אחרי מחזור אמצע השבוע בליגת האלופות השתיים ייכנסו לאווירת הקלאסיקו ובשבת בברנבאו נקבל גם אנחנו לא מעט תשובות על העונה הזו.

"כבשנו חמישה שערים מול הקבוצת מהמקום הרביעי בליגה, אבל אחרי כל מה שהשגנו בשנים האחרונות, כל מה שנעשה לא נראה לאנשים כל כך גדול", אמר מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה, כשהוא רומז לחוסר פרגון אחרי כמה משחקים בו שחקניו לא נתנו הצגות גדולות כמו בעבר,  "אני לא חושב שזה הוגן כלפי השחקנים, כי הם נתנו כל כך הרבה עבור המועדון הזה".

"יש עדיין הרבה עבודה העונה, בלי קשר למה שיקרה במשחק מול ריאל", הוסיף פפ, "זו עונה ארוכה וחייבים לשמר את היכולת שלנו לאורך זמן. העובדה ששיחקנו טוב מול לבאנטה לא מבטיחה לנו שנשחק טוב גם בשבת, כי ריאל מדריד משחקת בצורה שונה. האתגר שלנו הוא לשלוט בקצב מול כל קבוצה, ולהחזיק כמה שיותר בכדור, אבל לגרום לריאל לא להחזיק בכדור לזמן ממושך זה כמעט בלתי אפשרי".

תביאו את בארסה. צפו ב-0:3 של ריאל על גיחון >>

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, לא דיבר על ברצלונה. הפורטוגלי התרכז אך ורק בקבוצה שלו ובשיפור המתמיד ביכולת ובאופי של השחקנים. "אנחנו מנצחים כל פעם בדרך שונה - פעם עם איכות, פעם בעזרת הרוח הקבוצתית, ופעם בהתקפות מתפרצות", אמר מוריניו אחרי הניצחון על גיחון, "הפעם כבשנו דווקא כשלא ממש הגיע לנו. לא עשינו הרבה עד ל-0:1, אבל בהפסקה דיברנו על זה ובמחצית השניה כבר ראינו את ההבדל".

השחקנים כבר לא יכולים לחכות
"מול קבוצות כמו לבאנטה הכי חשוב לכבוש שערים מהירים כי אלה קבוצות מאורגנות מאוד", אמר ססק פברגאס, שסיים עם צמד מול לבאנטה, "אני מאוד שמח על התוצאה, וגם על שני השערים שכבשתי, אבל עכשיו זה הזמן לנוח לפני שני המשחקים החשובים שלנו בשבוע הקרוב. יש עוד עונה ארוכה ואנחנו צריכים לקחת אותה צעד אחרי צעד. קודם כל עלינו לחשוב על המשחק ביום שלישי מול באטה בוריסוב, ורק אחר כך על ריאל מדריד. אני יודע שכולם כבר לא יכולים לחכות לשבת, אבל העונה הזו היא לא רק מפגשים גדולים כמו בברנבאו".

באטה בוריסוב? אם חאבייר מסצ'ראנו מעניין רק דבר אחד, והוא מתרחש בשבת בערב בבירת ספרד. "זה מצוין לנצח בתוצאה גבוהה, כי זה נותן לנו ביטחון לקראת המשחק במדריד. התחושות חיוביות מאוד, זה יהיה קרב גדול וכולם נרגשים לקחת בו חלק".

גם לריאל יש ארגנטיני וקוראים לו אנחל די מאריה. בניגוד למסצ'ראנו, די מאריה מצנן את ההתלהות: "אנחנו רגועים. יש לנו עדיין משחק מול אייאקס בליגת האלופות, לפני שנתחיל בכלל לחשוב על ברצלונה".