$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניצחון ראשון לגיא לוי בב''ש: 1:3 על בני יהודה

אדליי כבש (עצמי, 10), אולם נסאר (16, 33) ו-ועקנין (48) קבעו מהפך. המאמן המנצח: "השחקנים נלחמו. הכדורגל? מרהיב. שמח שהכל התפרץ". כובש הצמד: "הכי חשוב היה לשמח את הקהל". גדיר מועמד

זיו אברג'יל  03.12.11 - 19:00

הכל הולך קשה העונה בבאר שבע, אבל הערב (שבת) קבוצת התחתית של גיא לוי יכולה קצת לחייך אחרי שניצחה 1:3 את בני יהודה המדרדרת בווסרמיל במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. עבור מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר מדובר בניצחון בכורה על הקווים בבירת הנגב אחרי 2 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. מה לגבי הכתומים? הם ממשיכים את הצלילה שלהם וסגרו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

כל החדשות, הדיווחים, הטבלאות והסגלים בעמוד ליגת העל

ב"ש יכולה להיות מעודדת מכמה דברים במשחקה: ראשית היה זה הניצחון הראשון העונה של האדומים בווסרמיל (הגיע הזמן באמת). שנית, הקבוצה שברה בצורת של כמעט 400 דקות ללא שער והבקיעה שלישייה בפעם השנייה העונה. באר שבע הוכיחה גם הרבה אופי כשחזרה מפיגור מוקדם (אדליי, 10 עצמי). סיראז' נאסר שמעמדו היה מעורער בשבועות האחרונים היה גיבור המשחק כשהבקיע צמד (15, 33), איציק ועקנין (48) הצעיר הוסיף שער בהופעת הבכורה שלו.

מנגד, בני יהודה ממשיכה לשקוע ולא נראה באופן מי שיציל את הספינה השוקעת של משה דמאיו. פרט לשבעה משחקים ללא ניצחון, הכתומים הבקיעו רק 11 שערים ב-14 משחקים העונה (רק הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הבקיעו פחות). אבוקסיס עדיין לא מצא את הזיווג האידאלי שלו בחוד ההתקפה וגם חסרונו של פיני בלילי בשל פציעה לא תרם כמובן. אולם, גם החלק האחורי (היותר יציב במערך של אבוקסיס) לא תיפקד היום וגם על כך יצטרך אבוקסיס לתת את הדעת.

"אנחנו עובדים מאוד קשה כדי לצאת מהמצב הזה ועד היום זה פשוט לא בא לידי ביטוי", אמר בסיום גיא לוי, "ראינו היום מהלכי כדורגל מרהיבים ואנחנו מקווים שזה יוציא לדרך חדשה. לקחת זמן לחבר את השחקנים, אבל היום ראינו חבורה מאוחדת שנלחמת וכשעושים את זה, גם הכישרון בא לידי ביטוי. יצאנו מפיגור אבל חשוב לזכור שזה רק עוד משחק. עכשיו צריך ללכת קדימה. שום דבר לא בא בהוקוס פוקוס. הניצחון היה צריך להגיע מתישהו. אני שמח שכל מה שרצינו בתקופה האחרונה התפרץ במשחק הזה".

כובש הצמד סיראז' נסאר אמר בסיום: "הגיבוש שעשינו בשבוע האחרון עזר מאוד והכי חשוב היה לשמח את הקהל שלנו פה בבית. כל הזמן אומרים לי שאני צריך להעיז יותר, אז אני שמח שהלך לי והיה לנו מזל שהכדורים נכנסו מול אחד השוערים הכי טובים בליגה". בקבוצה ציינו גם פגישה שנערכה ערב המשחק בין מספר שחקנים מהקבוצה לנציגי האוהדים בה שטחו הצדדים את הטענות אחד כלפי השני ובסופו של דבר החליטו לפתוח דף חדש. כנראה שזה עזר. בכל מה שקשור לחיזוק, באר שבע עתידה להצטרף למירוץ אחר שירותיו של מוחמד גדיר, שישוחרר בקרוב מחיפה.

מהלך משחק
פתיחה מוחצת למשחק: כבר אחרי 10 דקות, פדרו גלבאן הרים כדור לרחבה, ראיין אדליי רצה להרחיק אבל בעט לשערו הוא והכניע את לויטה, 0:1 לבני יהודה. אבל כבר אחרי 6 דקות דהר סיראז' נסאר באגף שמאל, חתך למרכז ומשישה עשרה מטרים הניף את הרגל ואיזן ל-1:1.

בדקה ה-25 עוז ראלי העביר כדור רוחב מצד שמאל, גלבאן נותר לבד ברחבה אבל בעט לא מספיק טוב ולויטה הדף את הסכנה. החמצה גדולה של הארגנטינאי. בדקה ה-33 שוב היה זה נסאר שהניף את הרגל מ-20 מטרים והכניע פעם נוספת את דלה איינוגבה, 1:2 לב"ש, מהפך!

איציק ועקנין שנכנס במחצית הראשונה במקומו של שמעון הרוש להופעת בכורה קנה את עולמו כשבדקה ה-48 הרים את הרשת של איינוגבה בבעיטה מ-20 מטרים לחיבורים, 1:3 לב"ש.

הרכבים
הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ראיין אדליי, אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש (איציק ועקנין/7), וויליאם סוארס, אביתר אילוז, אופיר דוידזאדה, סיראז' נסאר, מוטי מלכה, דובב גבאי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, עוז ראלי, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.