$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרן ייני: "כבר ראינו את הניצחון בעיניים"

רגשות מעורבים במכבי תל אביב לאחר ההפסד הביתי 3:2 לבשיקטאש וההדחה מהליגה האירופית. וממה מרוצים? "שיחקנו טוב, יכולת כזו תספיק לנו מול הפועל חיפה''. בסביבתו של מיץ' גולדהאר: ''מרגישים שהמועדון יוצא מהתקופה הרעה''

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  02.12.11 - 09:21

בדקה ה-69 אמש בתל אביב הישווה מושיקו לוגסי ל-2:2 מול בשיקטאש ונתן תקוות מחודשות למכבי לגבי האפשרות לעשות קאמבק ענק (פיגרו 2:0) ולשמור על סיכוי קטן לעלות לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. אולם בדקה ה-92 הכל נגדע סופית כאשר ריקרדו קוארסמה השלים צמד וסגר את הסיפור של איוניר באירופה העונה.

"חבל שהפסדנו כי שיחקנו כל כך טוב וראינו כבר את הניצחון בעיניים. לא יודע איך זה קרה", אמר שחקן מכבי ת"א שרן ייני. "השערים האלה שספגנו היו גם במשחק הקודם, אבל זו לא מגמה חוזרת. יחד עם זאת כן צריך לשים לזה לב".

על היכולת עצמה של מכבי ת"א, שלפרקים הייתה לא רעה בכלל אמר הבלם: "שיחקנו טוב, ביצענו את המטלות בהגנה והצגנו מהלכים טובים בהתקפה. התמודדנו מול שחקנים ברמה גבוהה וזה נותן המון ביטחון להמשך". על השערים שסופגת מכבי ממצבים נייחים אמר: "שליש מהשערים בכל העולם מובקעים ממצבים נייחים, כך שאנחנו לא יוצאי דופן. אנחנו עובדים על זה באימונים ואני מאמין שיהיה בסדר".

אז מה עוד מצפה למכבי? ביום ראשון הצהובים יפגשו את האקס טל בנין כאשר יתמודדו מול הפועל חיפה, שתגיע למשחק בקרית אליעזר כאמור ללא ניצן שירזי שסיים את תפקידו ועם המאמן החדש על הקווים. "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ונעשה הכל על מנת לחזור למסלול הניצחונות. אני מאמין שיכולת כזו תספיק לנו בליגה".

בעלים של מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, שעזב את ישראל, צפה במשחק מהלך נסיעת עסקים. מקורביו של הבעלים אמרו לאתר ערוץ הספורט: "מתחילים להרגיש שיפור ביכולת של הקבוצה. השחקנים עשו צעד קדימה ונראה שאנו קרובים לצאת מהמצב בו היינו לאחרונה. נראינו טוב בהרבה דברים שלא היו קיימים כאן בכלל בתקופה האחרונה. נזכיר, מדובר בדרך והיא לא נמדדת במשחק אחד".

במועדון מאמינים שפציעתו של גל אלברמן, שנפגע בצד הגוף מהתנגשות בניבאלדו, אינה חמורה. במכבי ייעשו מאמצים להכשיר לראשון את השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות ואשר לא הירבו לשחק בתקופה האחרונה, דוגמת ברק יצחקי וגיז'רמו ישראלביץ'.