$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אבוטבול: מרגש, נתנו 100 אחוז ב-10 שחקנים

גוטמן הלך וקשטן הגיע, שכטר עזב ודמארי נחת, אך זה לא משנה כי הבוקר שאחרי הדרבי נצבע שוב באדום. קנדה: "זה ניצחון של יוקרה". שיש יועמד לדין: "האוהד איחל לי סרטן ואיבדתי עשתונות". כעס בקבוצה על ההתאחדות

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  28.11.11 - 09:20

אין חדש תחת השמש. שוב הצהובים חלמו על ניצחון ועל שינוי ההגמוניה בעיר, אך כמו בכל משחקי הדרבי האחרונים, הם נכנעו להפועל ת"א וראו את העיר נצבעת באדום. החבורה של דרור קשטן חגגה עם 1:3 מול מכבי ת"א, חזרה למקום הראשון והשאירה את מוטי איוניר רחוק מאחור במירוץ על האליפות.

זו לא היתה הפועל המלהיבה של השנתיים הקודמות אבל כנראה שגם יכולת פושרת מספיקה מול היריבה העירונית, שפשוט שכחה מה זה ניצחון בדרבי (קרוב ל-4 שנים, היא כבר לא ניצחה). דווקא הפתיחה היתה שייכת לשחקנים בצהוב אבל כדור חופשי נפלא בדקה ה-38 הסתיים בנגיחה פנימה של מריו פצ'אלקה החופשי.

מכבי עוד לא הספיקה להתאושש ובדקה ה-45 היה זה אלרואי כהן שכבש את השני בערב מצוין שלו. גל שיש הספיק לספוג אדום מטופש (66) ולראות מבחוץ את ברק יצחקי מצמק (75), אבל אחד הסמלים הגדולים של הפועל כיום, שי אבוטבול, קינח בדקה ה-92 ומחץ את התקוות של האוהדים המכביסטים.

"אני מאוד שמח והשער היה מרגש", אמר אבוטבול ולא הסתיר את התרגשותו, "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ועל איך נראינו. גם בעשרה שחקנים חבר'ה נתנו מאה אחוזים וזה השתלם. עכשיו הפנים שלנו לאירופה".

"אנחנו יוצאים למשחק קשה שאין הרבה מה להפסיד בו ורוצים להביא שמחה ולעשות משהו במפעל הזה", המשיך הקשר כשהוא מתייחס לנסיעה של האדומים למפגש מול ראפיד בוקרשט, "אנחנו מקווים שנעשה משהו שם ונשמח את עצמנו ואת הקהל".

צפו בקנדה ואבוטבול מדברים>>
אבוטבול כאמור לא פתח בהרכב כשידין קיבל את הקרדיט ב-11. הוא נכנס רק במחצית השניה אבל כאמור השאיר חותם עם שער שהקפיץ את שער 5. "הכי חשוב שניצחנו, כל השאר הבל הבלים וחשוב גם שהבקעתי", סיכם השחקן.

"אנחנו לא מתייחסים למכבי, רצינו לפני הדרבי לשמח את הקהל המדהים הזה שפיצץ את שער חמש", אמר חברו לקבוצה, עומרי קנדה. "זה דרבי וזה יוקרה. וכל אלה שגדלו פה מבינים את זה. אני לא גדלתי פה אבל אני מרגיש ככה".

לקראת המפגש מול הרומנים, הוסיף המגן: "אנחנו הפועל ולפני כמה שנים עשינו נקודות גם בליגת האלופות. לא פוגשים את יונייטד או את ברצלונה. אנחנו שווים וצריך לנצח אותם".

וכמובן ששיחה עם קנדה מסתיימת בדרך כלל בחיוך. "רציתי לחשוף את הגוף השרירי שלי", התייחס לחגיגות ללא חולצה בסיום, "במהלך השבוע בטח תהיה נזלת. זה רק מוכיח כמה גם אלה שמשחקים פחות עדיין מאושרים, כי זה ניצחון שמסמל את היוקרה בעיר. עמדנו בעוד מטרה שהצבנו, ויש לנו לפני חיפה עוד את אירופה".

שיש יעמוד לדין: אוהד זרק קללות שלא קיימות בלקסיקון, איבדתי לרגע את העשתונות
גל שיש יעמוד לדין בגלל התנועה המגונה שביצע לעבר הקהל. המגן שספג אדום הציג את הגרסה שלו לאירועים: "מתחילת המשחק, היה אוהד שקילל אותי ואיחל לי סרטן. לצערי לא יכולתי להתאפק, הוא זרק קללות שלא נמצאות בלקסיקון של אף אדם שפוי. יש גבול למה שמותר להגיד, אבל אני אשם. איבדתי לרגע את העשתונות ואכלתי את עצמי עד שראיתי שניצחנו. לא יקרה לי יותר".

גם הקבוצה תעמוד לדין בגין איחור עליה לכר הדשא (אגב, גם מכבי תעמוד לדין באותו סעיף) וצפויה לספוג קנס כספי קל. במועדון הביעו כעס כלפי ההתאחדות שקבעה את הדיון ליום רביעי בזמן שהקבוצה נמצאת ברומניה לקראת משחק מול ראפיד בוקרשט. גל שיש שיועמד לדין יהיה עם שאר חבריו בחו"ל ולא יוכל להגיע. "איך מזמינים את השחקן והקבוצה לדיון כשאנחנו בחו"ל ומייצגים את הקבוצה?", אמר גורם בהפועל.