שתף קטע נבחר

ברצלונה הפסידה לחטאפה, רחוקה 6 נק' מריאל

הקטאלונים נכנעו 1:0 לחטאפה, שעה קלה לאחר ה-1:4 הגדול של ריאל מדריד על אתלטיקו בדרבי, וכעת הפער בין השתיים עומד על שש נק'. רונאלדו (צמד), די מריה והיגוואין כבשו לריאל

שש הפרש. אלופת ספרד ברצלונה מתחילה להרגיש כיצד התואר של 2010/11 מתרחק להם מהידיים. האלופה הקטאלונית, שרק לפני שלושה ימים גברה 2:3 גדול על מילאן באיטליה, נוצחה בחטאפה 1:0, שעה קלה לאחר שריאל הביסה את אתלטיקו מדריד 1:4 בדרבי העירוני, וכעת ההפרש בין השתיים עומד על לא פחות משש נקודות.

 

 

בארסה אמנם תקפה ללא הפסקה, החזיקה בכדור למעלה מ-65 אחוז מהזמן, כשדויד וייה, ליאו מסי, אריק אבידל, פדרו ואלכסיס סאנצ'ס הגיעו לאינספור הזדמנויות, אך לא הצליחו להכניע את מיגל מויה והאפודה הצהובה. זה נגמר עם שער נגיחה של ואלרה בדקה ה-67, לאחר בישול של פאבלו סראביה.

 

ליאו מסי מול דייגו קארוסו. לא עבר אותו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ליאו מסי מול דייגו קארוסו. לא עבר אותו(צילום: AFP)

 

שניות מסיום המשחק הצליח מסי להכניע את השוער המארח, אך השער נפסל בשל נבדל קטן ביותר,ואוהדי חטאפה במגרש וריאל מול המסכים חזרו לנשום - אך לא לזמן רב. בתוך תוספת הזמן בעט מסי שוב - הפעם לקורה, פדרו שלח את הריבאונד לכיוון השער - אך מויה היה במקום, והניצחון נותר בבית, אף על פי כן ולמרות הכל. היה זה הפסד הבכורה של בארסה העונה בלה ליגה.

 

מוקדם יותר - 1:4 גדול לריאל בדרבי

בשבוע האחרון נזכרו באתלטיקו מדריד בניצחון האחרון שלהם בדרבי על ריאל, אי שם ב-1999. התקווה של הקולצ'ונרוס היתה שזה ייתן השראה לקבוצה הנוכחית של גרגוריו מנסאנו, אך הערב (ש') בירת ספרד שוב נצבעה בלבן אחרי שריאל ניצחה 1:4 והבטיחה את מקומה בפסגה לשבוע נוסף.

 

ריאל מדריד חוגגת דרבי לבן נוסף (צילום: AP) (צילום: AP)
ריאל מדריד חוגגת דרבי לבן נוסף(צילום: AP)

 

הקהל בסנטיאגו ברנבאו, שהכין את הגרון לקראת הקלאסיקו בעוד שבועיים (10.12), נכנס להלם בדקה ה-15 אחרי שמהלך קבוצתי נפלא הסתיים עם כיבוש של אדריאן. היתרון של הקולצ'ונרוס החזיק מעמד שמונה דקות בלבד, עד שקארים בנזמה חלף על פני השוער האורח, תיבאו קורטואה, שהכשילו והורחק באדום. כריסטיאנו רונאלדו לא נכשל מהנקודה הלבנה ואיזן.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה הושלם המהפך. רונאלדו בישל מצוין לאנחל די מריה, שחזר מפציעה לכבוד הדרבי והתכבד בשער השני. די מריה פינה את מקומו בדקה ה-61 לגונסאלו היגוואין, שכעבור ארבע דקות הרשית מול שער חשוף אחרי שניצל טעות איומה בהגנת האורחת. החלוץ הארגנטיני גם הוכשל ברחבה תשע דקות לסיום, במהלך בו הורחק דייגו גודין ורונאלדו השלים צמד מהנקודה הלבנה.

 

ולנסיה חוגגת ניצחון חוץ לא קל על ראיו וייקאנו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ולנסיה חוגגת ניצחון חוץ לא קל על ראיו וייקאנו(צילום: רויטרס)

 

המחזור ה-13 נפתח מוקדם יותר כשוולנסיה ניצחה בחוץ את ראיו ואייקנו 1:2 ונשארה במירוץ האליפות. ג'ונאס גוטיירס, הברזילאי המצוין,

כבש את הראשון בדקה ה-20 עם בעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה ורק שתי המחצות גדולות הצילו את העטלפים משער שוויון.

 

מה קרה השבת בליגת העל?

 

מהלך התקפי מצוין של ולנסיה, 11 דקות אחרי החזרה מחדרי ההלבשה, הסתיים עם בעיטה של טינו קוסטה לרשת. ראיו וייקאנו עוד הספיקה לצמק עם שער מצמק של ראול טאמודו, שכבש ספק עם היד שש דקות לסיום, אבל לא יותר מכך.


פורסם לראשונה 26/11/2011 20:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים