שתף קטע נבחר

בקעה: מריחואנה נמצאה בביתו של פינוק ששוחרר

הסווינגמן ערך ביום שישי מסיבה בביתו, במהלכה מצאה המשטרה סם מסוג מריחואנה. השחקן נלקח לחקירה, שוחרר ולא הודיע על כך למועדון. היום הגיע הדו"ח המשטרתי לראשי הבקעה, שערכו לפינוק ועדת משמעת בסיומה הוא שוחרר. יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם: "כבר הלילה הוא יהיה על המטוס"

שחקנה של מ.כ. הבקעה דנילו פינוק שוחחר הערב (ד') מהקבוצה. הסיבה - שימוש במריחואנה. הסווינגמן הגיע לאימון הקבוצה מוקדם יותר היום, שם נודע לו כי הוא סיים את דרכו במ.כ הבקעה, בשל עבירת משמעת.

 

בעמודי התקצירים של ynet ספורט כבר ביקרתם?

 

הכל החל ביום שישי האחרון, אז לקח פינוק חלק במסיבה רועשת שנערכה בביתו. שכנים שביקשו מהנוכחים באירוע להנמיך את הרעש הזעיקו בסופו של דבר את המשטרה, אשר מצאה במקום סם מסוג מריחואנה. פינוק נלקח לחקירה קצרה במשטרת מסובים, בתומה נפתח לו תיק בגין שימוש בסם והוא שוחרר לביתו, אולם לא יידע את אנשי הקבוצה בעניין.

 

פינוק, כשעוד היתה לו סיבה לחייך (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פינוק, כשעוד היתה לו סיבה לחייך(צילום: ראובן שוורץ)

 

הבוקר הגיע לידי הקבוצה דיווח ממשטרת ישראל אודות אירועי אותו הערב. בקבוצה ערכו לשחקן ועדת משמעת מיידית, בסיומה הוחלט כאמור לשחררו באופן מיידי מן המועדון.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

"במ.כ הבקעה רואים בחומרה את התנהגותו של השחקן", כך נמסר הערב מהמועדון, "אשר נוגדת לחלוטין את העקרונות לפיהם נוסד המועדון, אשר נושא בין היתר על דגלו את ערכי החינוך, הדוגמה האישית והמשמעת, כקווים מנחים וחשובים יותר מאשר יכולתו של שחקן, נקודות, ניצחונות או הפסדים".

 

מוטי אמסלם. כבר הלילה פינוק יהיה על המטוס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מוטי אמסלם. כבר הלילה פינוק יהיה על המטוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם הוסיף: "דנילו פינוק לא יהיה בקבוצה, הוא יהיה על טיסה כבר הלילה, ולא יחזור יותר לקבוצה. השחרור שלו הוא צעד מחייב, אנחנו

נתחיל לחפש זר חדש בשבוע הקרוב. אני לא מאמין שעד למשחק מול עירוני אשקלון ביום ראשון יהיה שחקן חדש".

 

"אבי אשכנזי והצוות המקצועי שותף להחלטה הזו במאה אחוז", הוסיף אמסלם, "הוא מסכים עם ההחלטה שקיבלנו לחלוטין. אנחנו מאוכזבים מאוד מפינוק, לא לזה ציפינו, הוא היה אחד השחקנים המרכזיים שלנו". את תגובתו של השחקן לא ניתן היה להשיג.

 

פינוק (27, 1.96 מ'), הספיק לרשום חמישה משחקים בלבד במדי הקבוצה מהבקעה, שם הוא השיג ממוצעים של 14.2 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים. בעונת 2009/10 הוא שיחק במדי ברק נתניה, שם ממוצעיו בליגת העל עמדו על 19 נק', 4.7 ריב' ו-3.2 אס'.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דנילו פינוק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים