$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ביונייטד מסתבכת ב-2:2 עם בנפיקה

צ'מפיונס: משחק ענק באולד טראפורד קלקל לפרגוסון את התכניות, הפסד בבאזל במחזור הבא והוא בחוץ. 1:3 לבאיירן על ויאריאל, 1:1 לנראזורי מול טרבזונספור. ריאל מדריד חגגה על דינמו זאגרב עם 2:6 מדהים, צמדים לבנזמה וקאייחון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.11.11 - 23:36

המחזור החמישי של ליגת האלופות יצא לדרך מוקדם יותר הערב (שלישי), כשליל גברה על צסק"א 0:2 בחוץ, ועוד 26 שערים נוספים ומספר משחקים מדהימים בכל רחבי היבשת סיפקו לנו ערב לפנתיאון. במוקד, מנ'צסטר יונייטד סיימה ב-2:2 מול בנפיקה ליסבון והסתבכה בבית ג'. 1:3 לבאיירן מינכן על ויאריאל שלח אותה לשמינית הגמר, גם אינטר בפנים אחרי 1:1 בטורקיה.

 

בית ג'
מנצ'סטר יונייטד - בנפיקה ליסבון 2:2
שתי מוליכות הבית נפגשו לקרב ישיר על הפסגה ולאחריו תמונת בית ג' היא הסבוכה ביותר. פרגוסון השאיר את רוני בחוץ, נזכר שיש לו בקבוצה חלוץ בשם ברבאטוב, ונתן לו את חולצת ההרכב. שער עצמי של פיל ג'ונס בדקה ה-3 הדהים את האולד טראפורד, אך ברבאטוב לקח את ההזדמנות בשתי ידיים ואיזן בנגיחה פנטסטית לאחר חצי שעה של כדורגל. במחצית שנייה נהדרת, פלטשר כבש מקרוב (59) לאחר בישול של אברה, פבליטו איימאר השווה כעבור דקותיים עקב טעות של דה חאה. הפסד לבאזל בשבוע הבא, ופרגוסון מחוץ לליגת האלופות.

אוצ'לול - באזל 3:2
השווייצרים חזק בתמונת ההעפלה. הם אמנם תלויים בעצמם כעת, אך כאמור, המשחק הבא שלהם הוא מול אלופת אנגליה. פביאן פריי הרשית לאחר 10 דקות,  אלכסנדר פריי הכפיל (14) וסטרלר (37) קינח. גווירגיו (75) ואנטל (85) החזירו את המשחק לחיים, אך שם זה נעצר.

צפו בחגיגה הגדולה של ריאל מדריד=>

בית ד'
ריאל מדריד - דינאמו זאגרב 2:6
הבלאנקוס כבר העפילו לשלב הבא, ומוריניו איפשר לרונאלדו, קאסיאס ופפה מנוחה. קאייחון פתח ב-11, נורי שאהין ערך בכורה בהרכב. הבלאנקוס קבעו בדקה ה-20 שיא במפעל, כשכבשו את היתרון הגדול ביותר בזמן הכי קצר אי פעם בתולדות הצ'מפיונס. הקרנבל של ריאל החל בדקה ה-2 עם כארים בנזמה, קאייחון הכפיל (6), ושער פנטסטי של היגוואין עשה 0:3.

אוזיל (20) המשיך בחגיגה, וקאייחון הניף את ה"מאניטה" עם השני שלו בדקה ה-49. גם בנזמה הצליח לכבוש צמד, הפעם עם מבצע אישי מצויין (66).  9 דקות לסיום, באציראיי כבש את שערם הראשון של הקרואטים בטורניר וטומאצ'ק התכבד גם הוא בשער בברנאבאו (90).

ליון - אייאקס אמסטרדם 0:0
הצרפתים אירחו את החבורה התוססת של פרנק דה בור כשהם יודעים שרק ניצחון ישאיר אותם בתמונה, אבל יכולת טובה של ורמייר בשער האורחים היתה הסיבה לכך שזהו המשחק היחיד במחזור שלא הובקעו בו שערים. במחזור הבא אייאקס מארחת את ריאל, ואם היא תפתיע ותסחוט נקודה היא תעפיל לשמינית הגמר. ליון לא תלויה בעצמה והיא בצרות.

בית א'
באיירן מינכן - ויאריאל 1:3
הבווארים היו זקוקים לנקודה אחת בלבד בכדי לעבור לשלב הבא, ומול הצוללת הצהובה, שחווה עונה מסוייטת בספרד, הם לא התקשו להתאושש מההפסד לדורטמונד בבונדסליגה. היינקס עלה עם ההרכב החזק ביותר שלו, כשגומז, רובן וריברי משלימים חלק קדמי קטלני. ריברי עצמו הגיע למצב נהדר לאחר 3 דקות והקפיץ באלגנטיות מעל השוער. 21 דקות חלפו, ומריו גומז הרשית מריבאונד לאחר קורה של טימושצ'וק. 4 דקות מפתיחת המחצית, וולה נהדר של דה גוזמן צימק, אבל ריברי הוציא את העוקץ עם שערו השני (69).

בית ב'
טרבזונספור - אינטר 1:1
הטורקים, שהשתחלו לטורניר רק בגלל הדחתה של פנרבחצ'ה, לא חלמו להיות במצב כזה ערב המחזור ה-6. לאחר הניצחון הסנסציוני שלהם בסן סירו, הנראזורי רצו לגמול להם, אבל בשל הניצחון של ליל במוסקבה הם כבר העפילו לשמינית ולכן הסתפקו גם בתיקו. ריקרדו אלברס ניצל כדור עומק בדקה ה-18 והכניע נהדר את השוער הטורקי. המארחים לא נכנעו, וחזרו למשחק עם שער מדהים של חליל אלטינטופ (23).

כעת טרבזון שנייה עם 6 נקודות, צסק"א וליל עדיין בתמונה, עם 5 נקודות כל אחת. במחזור הבא הרוסים באיטליה, ליל תארח את הטורקים למשחק על כל הקופה. יהיה חם.