$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי חיפה צפויה לשחרר את גאדיר בינואר

דרמה חדשה אצל האלופה? השחקן גילה שהוא מחוץ לסגל למשחק מול בית"ר ויבקש לעזוב לקבוצה אחרת כבר בחלון ההעברות. שחקן לקראת הקרב ב-20:50: "התוצאות של מכבי והפועל ת"א יצרו מוטיבציה". דבאלישווילי ותמיר כהן בהרכב

תומר לוי
תומר לוי  21.11.11 - 13:13
מוחמד גאדיר. מעמדו נפגע
מוחמד גאדיר. מעמדו נפגע

למכבי חיפה מצפה הערב (20:50) אחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר כשתפגוש את בית"ר ירושלים בטדי, אבל דווקא לפני המשחק החשוב נראה כי בעיה חדשה מרחפת באוויר, כשבמרכזה מוחמד גאדיר. החלוץ לא נכלל בסגל לקרב בטדי המחודש וכבר בימים הקרובים, הוא צפוי לבקש לעזוב בחלון ההעברות הקרוב. במועדון צפויים להענות לבקשתו ולהשאילו למועדון אחר.

"אין לי מה לחפש במכבי חיפה, אני חייב לשחק כדורגל ולצבור דקות במקום אחר", אמר השחקן למקורביו, לנוכח העובדה כי מעמדו נפגע.

בואו נחזור למשחק. על הנייר מדובר רק במחזור ה-12, אבל עבור מכבי חיפה זה הרבה יותר ממפגש רגיל. הירוקים ראו את הפועל ת"א ומכבי ת"א מאבדות נקודות יקרות וניצחון יקרב אותם למרחק של 5 נקודות ממוליכת הטבלה, כלומר יפתח מחדש את המירוץ. חוץ מהמיקום בטבלה, זהו כאמור בקרב יוקרתי מול בית"ר ירושלים בטדי, לראשונה מאז שעבר את השיפוץ.

"אנחנו חייבים לצאת מהתקופה הלא טובה שלנו, התוצאות של הפועל ת"א ומכבי ת"א יתנו לנו מוטיבציה כדי לצאת לדרך חדשה", אמר שחקן בקבוצה. אלישע לוי אמר לשחקניו באסיפה: "זה משחק חשוב מאוד שאנחנו חייבים לקחת כדי לחזור למאבק על האליפות. זה משהו שכל אחד מכם צריך לעלות איתו למגרש".

לוי מתכוון לתת עוד הזדמנות לתמיר כהן ולדבאלישווילי. הקשר שהגיע מבולטון יפתח בקישור לצידו של סיידו יא יא. החלוץ הגיאורגי יאייש את החוד לצידו של וויאם עמאשה. בויאן שראנוב מקבל את הקרדיט בין הקורות כשניר דוידוביץ', שערך סולחה עם הקפטן יניב קטן, יחכה להזדמנות על הספסל. מי שיפתחו בעמדת המגנים הם אייל משומר וטאלב טוואטחה.

הרכב המשוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בולייאט, סארי פאלח, טאלב טוואטחה, סיידו יא יא, תמיר כהן, יניב קטן, אייל גולסה, וויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלישווילי.