שתף קטע נבחר

ונוס תחזור לשחק במשחק ראווה מול סרינה

האחות הגדולה לבית וויליאמס תשוב לראשונה למגרשים מאז שגילתה כי חלתה בסינדרום סיורגן: "שיניתי את הדיאטה שלי בעקבות המחלה, אני מצפה לחזור השנה לפסגת הדירוג העולמי"

ונוס וויליאמס הודיעה היום (ה') כי תחזור למגרשי הטניס במשחק ראווה מול אחותה, סרינה, שייערך בקולומביה ביום רביעי הקרוב.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

חזרתה של האחות הגדולה לבית וויליאמס תיערך חודשיים לאחר שפרשה מאליפות ארצות הברית הפתוחה, אז הודיעה כי היא חולה בסינדרום סיורגן. ב-3 בדצמבר יטוסו האחיות למשחק ראווה נוסף, הפעם באיטליה, שם יתמודדו מול המקומיות פרנצ'סקה סקיאבונה ופלאביה פנטה.

 

ונוס וויליאמס. תחזור למגרשים לאחר הטיפול במחלה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ונוס וויליאמס. תחזור למגרשים לאחר הטיפול במחלה(צילום: AFP)
 

לאחר פרישתה של ונוס מאליפות ארה"ב הפתוחה לא היה ברור האם היא תוכל לחזור לשחק, אולם היא הרגיעה את חששות כולם לאחר שהכריזה על חזרתה למגרשים.

 

"הסתייעתי רבות בטיפולים שונים, ושיניתי את הדיאטה שלי כדי להבין אילו מזונות יכולים לעזור לי להשתלט על המחלה", סיפרה וויליאמס. "בגלל המחלה שיניתי את התזונה שלי לגמרי, והוספתי המון ירקות לתפריט. בינתיים המשכתי להתאמן בטניס ובחדרי כושר, שמרתי על עצמי ואני בטוחה בהתקדמות שלי".

 

סרינה ו-ונוס וויליאמס. בחזרה ביחד, במשחק ראווה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סרינה ו-ונוס וויליאמס. בחזרה ביחד, במשחק ראווה(צילום: AFP)
 

בעקבות ההפסקה מהסבב נפלה ונוס למקום ה-103 בעולם, והיא מתכננת לחזור לסבב ה-WTA בינואר, בטורניר אוקלנד בניו זילנד. מטרתה העיקרית היא כמובן הטורניר האולימפי בלונדון 2012, על כך אמרה וויליאמס: "זו המטרה הראשית שלי, ארצה להמשיך ולשחק ברמה הגבוהה. אני אוהבת טניס ונראה כי המחבט נותר במיוחד לידיים שלי".

 

התקצירים של ynet ספורט:

 

ונוס סיכמה: "אני מצפה שבשנה הקרובה אחזור לכושר הרגיל שלי ולפסגת הדירוג העולמי, הן ביחידות הן בזוגות. אני רוצה לשחק כל השנה. יש לי עוד הרבה עבודה אבל זה לא מפריע לי, אני רגילה לזה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים