שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: האוהדים מחו, ההנהלה התקפלה

מחאה גדולה וזעם מצד הקהל האדום, הובילה את המועדון לביטול מהלך מכירת הכרטיסים למשחק הדרבי אך ורק לחברי הפועל 'אוסישקין'. "אנו מצרים על כל כך", נכתב בהודעת העמותה

"הנהלת עמותת הפועל אוסישקין תל אביב, מצרה על כך שבוטלה כוונת הנהלת הפועל ת"א כדורגל להקצות כרטיסים עבור חברי העמותה במשחק הדרבי הקרוב. מהלך כזה נועד להרחיב ולחזק את קהל חברי העמותה, ולהעניק ערך מוסף לדמי החברות, המשמשים לתפעול השוטף ולקיומה של קבוצת הכדורסל של המועדון. אנו מאמינים ומקווים כי צעדים כאלו יתאפשרו בעתיד ויחזקו את קהל האוהדים הטוב בישראל".

 

עוד ב-ynet ספורט

 

זוהי לשון ההודעה שהועלתה לסטטוס של הפועל אוסישקין בפייסבוק, בשל סערת האוהדים שהתחוללה ביומיים האחרונים, לאחר החשיפה ב"ידיעות אחרונות", לפיה נקבע כי מרבית הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה לקראת דרבי הכדורגל בעוד עשרה ימים, יינתנו בעדיפות דווקא לחברי עמותת הכדורסל.

 

חברי עמותת הפועל אוסישקין (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
חברי עמותת הפועל אוסישקין(צילום: אביהו שפירא)

 

ההודעה הרשמית הגיעה רק לאחר לחץ כבד מצד אלפי אוהדי הפועל ת"א, שהוביל להתקפלות של המועדון, שמבחינתו לא מדובר היה רק ביוזמה, אלא במהלך שיצא לפועל עם העברת כרטיסים בצורה שנקבעה על ידי שני המועדונים למשרד הכרטיסים המהלך שנסגר מאחורי הקלעים בין שתי ההנהלות, ביוזמתו של אחד האוהדים המוכרים, עורר סערה גדולה אתמול החל משעות הבוקר.

 

עיקר הביקורת מצד אוהדים רבים היתה כמחאה על אי השוויוניות מצידם, טענה כי מדובר ביוזמה שנועדה לפלג את הקהל, יחד עם הזעם על הרעיון כי על חלק מאותם כרטיסים, יהיו זכאים אוהדים שירשמו בתמורה ל-300 שקל כחברי עמותת אוסישקין. המטרה של אותו מהלך היתה בין היתר כלכלית לקבוצת הכדורסל וחיזוק העמותה בחברים חדשים שיכניסו כספים לעמותה, אולם העניין לא עבר בשלום

 

רצף כשלונות

החל משעות הבוקר התקיים דיון ער הכולל מאות תגובות בפורום של אוהדי הפועל, שחלקם מחה בצורה נחרצת בעניין, בעמדת מיעוט היו אלו שדווקא בירכו על המהלך. מאוחר יותר, תקבלו שיחות זועמות למשרדי המועדונים, שהבהירו את עמדת הקהל הרחב.

 

הקהל וההנהלה לא באותו הראש. דורון אוסידון (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
הקהל וההנהלה לא באותו הראש. דורון אוסידון(צילום: מור שאולי)

 

מדובר במהלך יזום נוסף של ההנהלה שנכשל בימים האחרונים, אחרי כשלון הקצאת הכרטיסים לעמותת הכדורסל, יוזמת שני השקלים עבור יושבי שערים 4-5 לקראת המשחק בראשון מול רמה"ש שנכשל בשל זעמה של ההתאחדות והאמנה שחוברה לבקשת ההנהלה ולא זוכה לתמיכה מצד האוהדים.

 

במקביל לסערה הפנימית הגדולה בקרב האוהדים, מאות מהם הצליחו לרכוש כרטיסים ליציעים שהוקצו לאוהדי מכבי. החל משעות הצהריים המוקדמות, הגיעו

 אוהדי הפועל רבים למתחם קרית-שלום, והצליחו להשיג כרטיסים לשערים 7 ו-2.

 

אותם אוהדים לא התבקשו להציג תעודות מזהות, או הוכחה כלשהי כי מדובר באוהדי מכבי, ולכן ניתנה להם האפשרות לרכוש כרטיס נוער-חייל אחד וללא כל בעיה למבוגרים, מה שיוביל לקבוצת אוהדי הפועל רבה ביציעי מכבי בדרבי בעוד עשרה ימים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי הפועל ת"א
צילום: אלי אלגרט
מומלצים