$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בפורטוגל עולה ליורו עם 2:6 על בוסניה

וואו, דבר כזה לא ראינו כבר הרבה זמן. הפורטוגלים ענו לכל המבקרים עם קונצרט ענק. כוכב ריאל חגג צמד, גם פושטיגה. ולוסו ונאני הוסיפו שערים אדירים שגרמו ל-0:0 משישי להיראות כמו בדיחה עצובה. מדוניאנין? חוזר למציאות ולעכו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.11.11 - 01:00

זו היתה פשוט חוויה. אמרו על הפורטוגלים שהם מאכזבים, קראו להם אוברייטד, סיפרו לנו שרונאלדו לא מגיע לרגעי האמת בנבחרת.. הצחקתם את בנטו ושחקניו שרקדו באצטדיון האור בדרך ל-2:6 ענק מול בוסניה, שסידר להם את הכרטיס ליורו 2012 והשלים את תמונת העולות אחרי שמוקדם יותר היו אלה אירלנד, קרואטיה וצ'כיה שגם העפילו מהפלייאוף. מי בכלל זוכר את ה-0:0 המשמים מיום שישי?

מה לא היה לנו במשחק הזה? צמדים, שערים ענקיים, הרחקה, דרמה גדולה ובעיקר נבחרת אחת שמגיע לה להיות באליפות אירופה ובגדול. זו העליה החמישית ברציפות של הסלסאו לטורניר היוקרתי (ב-4 האחרונים, אגב, הם הגיעו פעמיים לרבע גמר, פעם אחת לחצי גמר וגם סיימו כסגנים ב-2004). כמו תמיד אצטדיון האור האיר להם פנים כשגם ב-84', 96' וב-2000 הם השיגו שם ניצחון מכריע בדרך ליורו.

הבוסנים שרצו להעפיל בפעם הראשונה בהיסטוריה ישארו עם המחמאות אבל חובבי הכדורגל יכולים להיות מרוצים מהתוצאה הערב כי בסופו של דבר עדיף לראות את נאני, רונאלדו וחבריהם בפולין ואוקראינה מאשר את החבורה של סוסיץ' (חייבים להיות כנים). אגב, קצת מפחיד לחשוב על המפגש הכפול שמחכה לנבחרת ישראל מול הפורטוגלים במוקדמות המונדיאל.. 

ממה נתחיל? אולי מהפתיחה המדהימה של המארחת, שכבר אחרי 24 דקות היתה ביתרון כפול משני שערים אדירים מ-25 מטר (נאני ורונאלדו). איכשהו הבוסנים חזרו לעניינים מפנדל לפני ההפסקה. כוכב ריאל מדריד סידר מרווח נשימה עם שער נוסף אבל דז'קו וחבריו יצרו דרמה למרות שנותרו ב-10 שחקנים (אדום ללוליץ') עם שער של ספאחיץ'.

זה כנראה העיר את הסלסאו שהעלו הילוך והיכו את היריבה כשפוסטיגה רושם צמד ו-ולוסו מוסיף אחד משלו תוך 10 דקות (בין 72 ל-82). מדוניאנין? הוא בעיקר היה עצבני וספג גם צהוב על דיבורים מיותרים. עכשיו הוא יצטרך לחזור למציאות שלנו, כלומר לעכו ולדרבי.

מהלך המשחק
כבר בדקה הראשונה, הפורטוגלים הגיעו לרחבה אך בגוביץ' היה במקום. בדקה ה-6 רונאלדו ירה מ-15 מטרים, השוער הדף ומיירלש החמיץ מקרוב. בדקה ה-8 רונאלדו בעט כדור חופשי אדיר מ-23 מטרים והכניע את בגוביץ', 0:1 שהרעיד את האצטדיון. בדקה ה-20 מדוניאנין החליף מילים עם השופט וזכה לאזהרה. בדקה ה-22 שוב רונאלדו הפציץ מ-20 מטרים, בגוביץ' זינק והדף. בדקה ה-24 זה כבר הפך לחגיגה כשנאני התקדם במרכז, הניף את הרגל ושלח טיל מ-27 מטרים פנימה, 0:2 ענק. אחרי 32 דקות, סוף סוף ראינו משהו מהאורחת כשדז'קו (ספק בנבדל) נגח לקורה.

בדקה ה-36 צירוף מסירות בין רונאלדו לפושטיגה סידר הזדמנות גדולה לחלוץ שהופל, אולם השופט לא שרק לפנדל. דקה אחר כך (37), מוטיניו עקף את השוער ושלח מסירת רוחב שהורחקה ברגע האחרון. הפורטוגלים בטירוף. כשנראה היה שהמארחת בדרך לטיול, קונטראו נגע ביד ברחבה כשקפץ לכדור גובה, השופט שרק לנבדל. מסימוביץ' דייק מהנקודה וזה רק 2:1.

בדקה ה-51 מדוניאנין ירד לרגלו של מיירלש וראה את הצהוב. שתי דקות אחר כך (53), הוא וחבריו צפו ברונאלדו שובר את מלכודת הנבדל, פורץ מול בגוביץ', עוקף אותו ומסדר את ה-1:3. בכך CR7 הישווה את מספר הכיבושים שלו בנבחרת לפיגו. בדקה ה-54 לוליץ' ספג את הצהוב השני והורחק. בוסניה ב-10 שחקנים.

נגמר? מה פתאום. ספאחיץ' (ספק בנבדל) הצליח לכבוש מקרוב, 3:2. הכל פתוח. בדקה ה-72 פושטיגה קיבל כדור עומק ובקור רוח ירה מ-10 מטרים פנימה, 2:4. בדקה ה-80 ולוסו סובב כדור חופשי ענק לפינה השמאלית, בגוביץ' לא הגיב, 2:5. שתי דקות אחר כך, רונאלדו שלח את קונטראו שמסר כדור בגליץ' ופושטיגה נגח את ה-2:6. ניצחון ענק למארחת.