$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"25 שנים כמאמן יונייטד זה סיפור מהאגדות"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד יחגוג את האירוע מול סנדרלנד במחזור האחד עשר של הליגה האנגלית: "לא ציפיתי שזה יקרה". סיטי תצא לק.פ.ר, ניוקאסל-אברטון, בלקבורן-צ`לסי, ארסנל-ווסט ברומיץ`

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.11.11 - 12:31
חצי יובל בתפקיד, אלכס פרגוסון (gettyimages)
חצי יובל בתפקיד, אלכס פרגוסון (gettyimages)

המחזור ה-11 בפרמייר-ליג ייפתח בשבת עם כל הגדולות של הממלכה. מנצ'סטר סיטי תצא לק.פ.ר, יריבתה העירונית מנצ'סטר יונייטד תארח את סנדרלנד, ניוקאסל את אברטון, ארסנל את ווסט ברומיץ', וצ'לסי תשחק בבלקבורן.

  • תוצאות, עדכונים, טבלה ולוח משחקים באיזור הפרמייר ליג
  • ק.פ.ר.-מנ. סיטי
    נתחיל עם המוליכה שמגיעה למפגש עם חמישה ניצחונות רצופים ותרצה להשיג את השישי מול הקבוצה שבמקום ה-12. אין ספק שהתצוגה באולד טראפורד נתנה לשחקניו של רוברטו מאנצ'יני המון ביטחון ואמונה שהשנה אפשר לעשות את זה ולזכות באליפות. "אנחנו רוצים להמשיך ולשחק טוב אבל אנחנו יודעים שכל משחק הוא קשה בפני עצמו", אמר המאמן לקראת המשחק. מיקה ריצ'ארדס, גארט בארי ואדין דזקו כשירים, דויד סילבה בספק.

    מנ. יונייטד-סנדרלנד
    הסיפור המרכזי סביב המשחק הזה הוא אלכס פרגוסון שיחגוג 25 שנים בתפקיד המנג'ר. למי שלא מבין, 25 שנים זה חצי יובל, זה כמעט פעמיים בר מצווה. הסקוטי לקח את המועדון האדום בשנת 1986 והפך אותו לאימפריה. "התקופה שלי כאן היא כמו סיפור מהאגדות, זה בהחלט לא משהו שאתה מצפה שיקרה לך". הסביר הסקוטי בן ה-69. סנדרלנד נמצאת במקום ה-14 בטבלה עם 10 נקודות והיא תלחם על חייה בליגה הראשונה עד סוף העונה. יונייטד שנייה לסיטי עם 5 נקודות פחות והיא לא יכולה להרשות לעצמה איבוד של כאלה מול החתולים השחורים.

    ניוקאסל-אברטון
    הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה מגיעה למחזור הזה ממרומי המקום השלישי בטבלה. השחורים לבנים ניצחו בשני המשחקים האחרונים (את וויגאן אתלטיק וסטוק) והם יודעים שעוד ניצחון בבית על אברטון ואיבוד נקודות של השדים האדומים, יקפיץ אותם למקםו השני. "עשינו פתיחה מצוינת לעונה עם יכולת נהדרת ואנחנו רק רוצים לשמר זאת. אנחנו משחקים מול קבוצה עיקשת שלא תוותר והחוכמה היא לדעת לנצח גם משחקים כאלה", אמר המאמן של המגפייז, אלן פארדיו. אברטון יכולה להיות מבואסת מהעונה שלה עד עכשיו עם שלושה ניצחונות בלבד ומקום 16 בלבד.

    בלקבורן-צ`לסי
    מה שמסמל את צ'לסי של השנה הוא חוסר יציבות. הבלוז מגיעים למפגש מול בלקבורן אחרי התיקו 1:1 עם גנק בליגת האלופות באמצע השבוע והם יכולים להרשות לעצמם להיות מאוכזבים מהיכולת עד עכשיו. "אני רואה את המשחק בבלקבורן כמשהו שיכול להיות נקודת מפנה עבורנו כי זה לא פשוט לנצח שם. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא לנצח, כי אנחנו גם ככה בפיגור גדול מהמנצ'סטריות", אמר השוער  הצ'כי , פטר צ'ך.

    ארסנל-ווסט ברומיץ`
    "אני בטוח שנמשיך את הקאמבק שלנו. הצגנו יכולות טובה במשחקים האחרונים. אם נצליח לשמר את אותה יכולת ואפילו להשתפר, אז יקרו לנו דברים טובים", אמר המנג'ר הצרפתי, ארסן ונגר לקראת המפגש עם האלביון. התותחנים מגיעים אחרי ה-3:5 המטורף בסטמפורד ברידג' על צ'לסי ועם רצף של שלושה ניצחונות ליגה. היריבה שלה נמצאת במקום ה-13 אחרי שהפסידה בשבוע שעבר לליברפול 2:0, והיא תבוא בעיקר להתגונן באצטדיון האמירוית.

    יתר משחקי השבת: ליברפול-סוואנזי, אסטון וילה-נוריץ`.