שתף קטע נבחר

אין ליגה, יש אירופה: רמלה ואשדוד ביורוקאפ

מחזיקת הגביע תפתח את מסע ההגנה אל התואר, במשחק ביתי מול דינמו נוגינסק. קייסרי הטורקית תתארח באשדוד: "הפוליטיקה לא מעניינת אותנו, באות לנצח"

שחקניות ליגת העל הכריזו שביתה בליגת העל, מה שלא ימנע מהן לעלות הערב על הפרקט ולהוציא לדרך את עונת 2011/12, לפחות במסגרת האירופית. אליצור רמלה ומכבי אשדוד, שתי נציגות ישראל ביורוקאפ, יפתחו את הופעותיהן במפעל במשחקים ביתיים.

 

מגוון תקצירים ב-ynet ספורט:

 

מחזיקת הגביע תארח (19:00) את דינמו נובוסיבירסק הרוסית, אותה קבוצה אותה רמלה הביסה פעמיים בעונה החולפת בשלב הנוק-אאוט של המפעל האירופי.

 

שי דורון ושירן צעירי עם הגביע ההיסטורי, אשתקד (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
שי דורון ושירן צעירי עם הגביע ההיסטורי, אשתקד(צילום: יובל חן)

 

העונה שונתה שיטת המשחקים ושתי קבוצות בלבד יעפילו מכל בית. רמלה, ששובצה לבית עם

שלוש קבוצות בלבד (יחד עם מונדוייל הצרפתית) יודעת כי ניצחון משכנע על נובוסיבירסק יבטיח צעד גדול לשלב הבא.טאג' מקוויליאמס בת ה-41, אלופת ה-WNBA המכהנת במדי מינסוטה לינקס, תרשום קאמבק מחודש בארץ הקודש.

 

קייסרי בארץ: "אין לנו בעיה לשחק בישראל"

לאשדוד, בהופעתה הראשונה אי פעם במפעל האירופי, צפויה משוכה קשה, אולם בעיקר פיקנטית: מפגש (19:00) מול קייסרי הטורקית, בצל העימותים הדיפלומטים בין שתי המדינות.

 

השחקניות הטורקיות מחוייכות בארץ הקודש (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
השחקניות הטורקיות מחוייכות בארץ הקודש(צילום: אבי רוקח)

 

אסרה אוראל בת ה-20, על כל 198 סנטימטריה, היא אחת השחקניות הבולטות של קייסרי. "הפוליטיקה לא מעניינת אותנו, באנו כדי לנצח", סיפרה אוראל. "אין לנו שום בעיה לשחק בישראל".

 

עוד ב-ynet ספורט:

  • ועל מה מראדונה התלונן הפעם?
  • רונאלדו כבש את שערו ה-100 בריאל, יש מי שלא התרגש
  •  

    "את האמת, אף אחד בטורקיה גם לא הכין אותנו לביקור בישראל. בטח שלא אמר לנו לנצח בשביל המדינה. אנחנו שמענו דברים טובים על המדינה הזו, אולי חוץ משביתת השחקניות שלא אפשרה לאשדוד להתאמן כמו שצריך למשחק. אנחנו פייבוריטיות? כנראה שכן, כי המטרה העיקרית שלנו זה להגיע לפחות לחצי הגמר".

     

    אורטל אורן מדגימה את כישורי הנגינה שלה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
    אורטל אורן מדגימה את כישורי הנגינה שלה(צילום: אבי רוקח)

     

    את האמת, הטורקיות הרגישו בבית גם בישראל. בסיום האימון ערכו את המנהג המסורתי: תחרות קליעות על 20 דולר שנזרקו באוויר. דוניקה הודג'ס, שחקנית טולסה שוק מה-WNBA הלא רחוק, לקחה את כל הקופה.

     

    מאמן אשדוד, עדני דגן, סיכם: "הן קבוצה חזקה מאוד והשביתה ברור שלא תרמה להכנות שלנו. למרות זאת, לעיני הקהל הביתי והמוטיבציה של משחק ראשון, נעשה את הכל כדי לנצח".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    רמלה והגביע בעונה שעברה
    צילום: פיב"א אירופה
    מומלצים