שתף קטע נבחר

עמרי אפק: "תמיד האמנתי שיש לי מה לתרום"

מכבי חיפה שבה להתאמן אחרי התיקו מול מכבי ת"א. המגן/קשר, שקיבל מחמאות, סיפר על התקופה בה נותר מחוץ למגרש. אלישע לוי לשחקנים: "כולם נהנו ממכם במחצית הראשונה"

שחקני מכבי חיפה שבו היום (ד') להתאמן לאחר תוצאת התיקו המאכזבת מול מכבי תל אביב (1:1). בקבוצה קיימת תחושת אכזבה לאור העובדה כי במהלך המחצית הראשונה הפגינו החניכים של אלישע לוי משחק מצוין, אך במחצית השנייה הורגשה נפילה בלתי מוסברת מול הצהובים, שהצליחו להשוות.

 

בשורות הירוקים קיימת שביעות רצון מיכולתו של המגן עמרי אפק שחזר להרכב לאחר תקופה ארוכה בה לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות. אפק אמר הבוקר: "אין כמו ההרגשה להיות על המגרש, זו האהבה הכי גדולה של כל אחד מאיתנו, בטח לאחר שנאבקתי כל כך הרבה זמן כדי להוכיח למאמן שמקומי על המגרש. מקווה שתהיה לזה המשכיות".

 

על כך שביקש להתחלף במהלך המחצית השנייה, אמר: "בערך בדקה ה-65 הרגשתי ששרירי התאומים שלי נתפסו בעקבות העובדה שלא שיחקתי המון זמן משחק שלם, זה דבר טבעי. המאמן החליט שאישאר, אז זה מה שעשיתי. הייתי יותר מאושר אם המשחק היה מסתיים בניצחון וחבל שסיימנו בתיקו".

 

אפק הוסיף: "כאחד שכמה וכמה שנים עברתי עליות וירידות בכדורגל, אני מכיר רק דרך אחת - להוכיח באימונים מה אני שווה. לכל אורך הדרך האמנתי שיש לי מה לתרום ומה לתת. לפעמים זה מצליח, אבל האמנתי בתוך תוכי ולכן נשארתי כדי להוכיח את עצמי. אני שמח שזה קרה, אבל זה רק צעד ראשון ומה שחשוב זה שהקבוצה תחזור לנצח כבר בשבת הקרובה ואני רוצה להיות חלק מזה".

 

על המשחק, אמר אפק: "יש לנו חומר שחקנים שיכול היה להוציא יותר מתיקו במשחק הזה, לכן האכזבה, בטח אחרי המחצית הראשונה המצוינת. היתה לנו הזדמנות להגדיל את הפער. סך הכל אנחנו יודעים למה אנחנו יכולים אז יש אכזבה. מצד שני שמרנו על הפער קיים ונצטרך לעשות את העבודה בשבת הקרובה".


חיפה באימון. אלישע לוי פירגן לשחקנים על המחצית הראשונה (עדי סרדס)

 

אלישע לוי שוחח הבוקר עם אפק ושאר השחקנים באסיפת הקבוצה. "אהבתי את המחצית הראשונה שלנו", אמר המאמן. "כולם נהנו מכם. הנעתם את הכדור,

הגשתם עזרה זה לזה, שיחקתם באגרסיביות ולמשחקים מהסוג הזה עלינו לכוון ולשאוף".

 

התשבוחות שהרעיף לוי הפסיקו, כשהתחיל לדבר על המחצית השנייה: " אסור לכם לשכוח לרגע את המחצית השנייה שלא היתה טובה. לא קיבלתם הוראה ולא היתה שום סיבה שחזרתם לאחור. אלה דברים שעלינו לעבוד עליהם וברור שנתקן אותם. הפסדנו שתי נקודות, אל לכם לראות בכך קטסטרופה. נמשיך בדרך שלנו, אני סומך עליכם ויודע שיש לנו קבוצה טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים