$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שבר לשחקן סטיאווה שהוכה על ידי האוהד

ג'ורג' גלמאז, שחטף אגרוף בפניו, יאושפז לעוד מספר ימים אך לא יזדקק לניתוח. בקאלי: "אוהדי פטרולול חוליגנים". התוקף ייכלא לשלוש שנים? המשטרה: "הוא הודיע לחבריו על כוונתו, יש לו עבר פלילי עשיר"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.10.11 - 11:41
האוהד מכה את גלמאז במה שגרם לקטטה ולהפסקת המשחק

מבוכה גדולה ברומניה אחרי התקרית המכוערת במשחק אמש בין סטיאווה בוקרשט, יריבת מכבי חיפה ביום חמישי בליגה האירופית, לפטרולול. התמונות הקשות, בהן נראה אוהד פורץ למגרש ומכה בפניו של ג'ורג' גלמאז, שחקן סטיאווה, ואחר כך זירת הקרב על הדשא בקטטה שפרצה בין השחקנים לאוהדים זכו לתהודה רבה בכלי התקשורת בעולם.

סטיאווה ספגה גם מכה מקצועית, לאחר שבצהריים נודע כי גלמאז סובל משבר בפניו ויושבת לחודש וחצי. רופאיו מנסים לברר האם כתוצאה מהמכה נפגעה שמיעתו באחת מאוזניו. מוקדם יותר הבוקר העריכו בסטיאווה כי מדובר בחבלה בלבד ולא בשבר, והביעו תקווה כי גלמאז יוכל לחזור לשחק בתוך ימים.

מבית החולים בו מאושפז גלמאז נמסר: "מצבו של השחקן יציב. הוא סובל משבר בפניו ונאסר עליו לשחק ב-45 הימים הקרובים. גם בימים הקרובים הוא יישאר באישפוז וינסה להתאושש ממה שעבר עליו. החדשות הטובות הן שהוא לא זקוק לניתוח".

מי שיצא בהתקפה חריפה על האירועים הוא ג'י.ג'י בקאלי, הבעלים השנוי במחלוקת של סטיאווה, שטען כי כוח האבטחה במגרש היה קטן מדי לנוכח העובדה שאוהדי פטרולול הם לדבריו "חוליגנים מדרגה ראשונה". בקאלי דרש כי האוהד שתקף את גלמאז ונעצר רק על ידי מספר משחקני הקבוצה, ייענש בחומרה ויבלה זמן רב בבית הסוהר. בנוסף אמר בקאלי כי הבין כי בידי אוהדי פטרולול היו ביציעים משקאות אלכוהוליים ומספר לא קטן של אבוקות.

ברומניה מדווח עוד כי האוהד שהיכה את גלמאז ביצע מעשה דומה כשחבט בשחקן יריב לאחר משחק של פטרולול בעונה שעברה. המשטרה שפתחה בחקירה גילתה כי ברגע שתוגש תלונה ייתכן שהאוהד ייכלא לשלוש שנים, זאת אם יימצא אשם בתקיפה בנסיבות מחמירות. לאוהד, כך מסתבר, עבר פלילי עשיר, ולטענת המשטרה הוא הודיע לחלק מחבריו ליציע כי הוא מתכנן לבצע את המעשה, רגעים לפני שרץ לדשא והיכה את גלמאז.

בפעם האחרונה בה נראה מחזה אלים במשחק ליגה ברומניה היה זה ב-2004, אז פרץ אוהד למשחק בין אוניברסיטה קראיובה ודינמו בוקרשט ותקף את אחד השחקנים. לאחר מכן הוכה בידי חבריו לקבוצה והגיש תביעה נגדם ונגד המועדון.