שתף קטע נבחר

סולשיאר הוליך את מולדה לאליפות היסטורית

נורבגיה: חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד זכה בתואר ראשון כמאמן בארצו. התיקו 2:2 עם סטרומגודסט הבטיח את התואר לראשונה ב-100 שנות קיומה של הקבוצה

בשנות ה-90 נחשב אולה גונאר סולשיאר לאחד מכוכביה של מנצ'סטר יונייטד. רגע השיא שלו היה בגמר ליגת האלופות ב-1999, בו כבש את אחד משני השערים בניצחון הדרמטי 1:2 על באיירן מינכן.

 

החגיגות, הדרמות, השערים והריבאונדים - התקצירים של ynet ספורט:

 

שנים רבות אחרי אותם רגעי תהילה - חלוץ העבר הנורבגי נהנה מעדנה כמאמן בארצו. אתמול (א') הוא הוליך את מולדה לאליפות ראשונה ב-100 שנות קיומה.

 

ההפסד של רוזנבורג נתן את האות לחגיגות. אוהדי מולדה (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
ההפסד של רוזנבורג נתן את האות לחגיגות. אוהדי מולדה(צילום: Gettyimages)
 

מולדה סיימה בתיקו 2:2 עם סטרומגודסט והבטיחה לעצמה את התואר בעקבות הפסדה של רוזנבורג 6:3 לבראן. הקבוצה מחזיקה כעת ביתרון של

שבע נקודות בראש הטבלה, כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

האוהדים ב'אקר סטדיום' עמדו לחגוג את הזכייה, אבל נאלצו לחכות לאחר שאנדרס אגנס קונרדסן כבש שער שיוויון לזכות סטרומגודסט בדקת הסיום. רק לאחר שהגיעה הבשורה על הפסדה של רוזנבורג ניתן האות לפתיחת החגיגות. 

 

מולדה סיימה בעבר שבע פעמים כסגנית ואף שיחקה בליגת האלופות בעונת 1999-2000, אבל מעולם לא זכתה במקום הראשון בליגה, עד עתה. סולשיאר, עבורו היה זה תואר ראשון בארצו, מונה לתפקידו בינואר 2011, אחרי שקודם לכן אימן את קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אולה גונאר סולשיאר
צילום: Gettyimages
מומלצים