שתף קטע נבחר

גיא לוי הודיע לגביש: "אתה מושעה מהקבוצה"

הרוחות בהפועל ב"ש סוערות: הבלם לא הגיע בסופ"ש לאימון ועדכן את המאמן בהודעת טקסט בלבד. לוי לא אהב זאת והעניש את השחקן. חלוץ פולהאם לשעבר יגיע להיבחן

אין שקט בהפועל ב"ש. המאמן גיא לוי קרא היום (ב'), במהלך אימון הבוקר, לעודד גביש והודיע לו כי הוא מושעה עד להודעה חדשה.

 

החגיגות, הדרמות, השערים והריבאונדים - התקצירים של ynet ספורט:

 

גורמים במועדון סיפרו כי הסיבה לכך היא שהשחקן לא הגיע לאימון המסכם ביום שישי האחרון ועדכן על כך את לוי באמצעות הודעת טקסט. לוי לא אהב את העובדה שהבלם לא מצא לנכון לומר לו את הדברים בארבע עיניים או בשיחת טלפון והחליט הבוקר, כאמור, כי גביש מושעה מהקבוצה. גביש, אגב, גם לא נכח בשבת בתבוסה 3:0 לקריית שמונה ונשאר בביתו.

 

 

עוד כותרות על הפועל באר שבע:

 

מערכת היחסים בין גביש, שהפך בשנה האחרונה לאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה (מבחינה מקצועית וחברתית), למאמן גיא לוי מתוחה כבר תקופה ארוכה

. גביש פתח בכל המשחקים של הקבוצה בתקופתו של ניר קלינגר וכאשר הגיע לוי, הוא החזיר להרכב את אבי יחיאל. לוי הגדיל לעשות כאשר, במקרים מסוימים, העדיף את הבלם הצעיר גל דהאן על חשבונו של גביש.

 

"כל שחקן יודע שבמקרה של מחלה, עליו להגיע ולהיבדק על ידי רופא הקבוצה, בטרם הוא מקבל שחרור מאימונים", אמרו במועדון, "עודד לא פעל על פי ההוראות הללו והפר את נהלי המועדון. לכן החליט המאמן להשעות אותו".

 

בבאר שבע מתחילים להזיז עניינים בכל הקשור לחיזוק הקבוצה. גיא לוי כבר החליט כי הוא רוצה להתחזק בקשר התקפי וחלוץ והמנכ"ל אסי רחמים ביקר במהלך סוף השבוע בסלובניה כדי להתרשם מחלוץ מקומי. במהלך השבוע צפוי לנחות בארץ חלוץ הולנדי בשם קולינס ג'ון שייבחן בקבוצה.

 

החלוץ שיחק בעברו בטוונטה ובפולהאם ואף היה חבר בסגל נבחרת הולנד הצעירה שזכתה באליפות אירופה לנבחרות צעירות בשנת 2006. ג'ון בן ה-26 הוא שחקן חופשי ולכן תוכל באר שבע לצרפו במהלך העונה כולה.


פורסם לראשונה 31/10/2011 11:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עודד גביש
צילום: רועי עידן
מומלצים