שתף קטע נבחר

טוטנהאם גברה 1:3 על ק.פ.ר, צמד לגארת' בייל

התרנגולים הציגו כדורגל סוחף וניצחו משחק שישי בשבעה מחזורים. בקרוב: התקציר ב-ynet ספורט. מנצ'סטר יונייטד: סמולינג סובל משבר, ייעדר כחודש

מי זוכר שטוטנהאם החלה את העונה בפרמייר-ליג בשתי תבוסות מהדהדות - למנצ'סטר יונייטד (3:0) ולמנצ'סטר סיטי (1:5)? ובכן, מאז החבורה של הארי רדנאפ לא מפסיקה לחייך והערב (א') רשמה ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים, לאחר שגברה 1:3 על קווינס פארק ריינג'רס בווייט הארט ליין.

 

 

המחצית הראשונה היתה בשליטה מוחלטת של התרנגולים, שהציגו כדורגל מסחרר ומצאו פעמיים את שערו של פאדי קני. בדקה ה-20 פרץ עמנואל אדבאיור מימין, מסר לארון לנון שהמשיך שמאלה לגארת' בייל, והוולשי הבינלאומי קינח בפצצה אלכסונית שנעצרה ברשת - 0:1.

 

גארת' בייל חוגג צמד עם אוהדי טוטנהאם (צילום: AP) (צילום: AP)
גארת' בייל חוגג צמד עם אוהדי טוטנהאם(צילום: AP)

 

13 דקות חלפו וזה כבר 0:2. ניסיון בעיטה לא מוצלח של לדלי קינג סידר לרפאל ואן דר וארט אחד על אחד מול שוער הריינג'רס, ההולנדי לא התרגש וכבש בבעיטה מדוייקת לפינה השמאלית.

 

בהמשך שילמה הקבוצה המארחת (ואדבאיור בפרט) את מחיר ההחמצות הרבות וספגה (62) מרגליי ג'יי בוטרויד, שכבש בבעיטה מקרוב. הספרס לא נלחצו והגיבו בשער נוסף ושלישי כעבור עשר דקות - ואיזה שער זה היה. לנון ובייל החליפו מספר מסירות בסמוך לרחבה והאחרון קינח בבעיטה מסובבת לחיבורים, כשהוא משלים צמד פרטי.

 

מה לעזאזל רוצה ג'ואי בארטון מאוהדי טוטנהאם? (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
מה לעזאזל רוצה ג'ואי בארטון מאוהדי טוטנהאם?(צילום: Gettyimages)

  

בעקבות הניצחון נצמדה טוטנהאם לצ'לסי (משחק עודף) ולניוקאסל שבמקום השלישי והרביעי, כאשר לשלוש הקבוצות מאזן זהה של 19 נקודות.

 

יונייטד: סמולינג סובל משבר וייעדר כחודש

מנצ'סטר יונייטד אומנם חזרה לעצמה אחרי התבוסה (6:1) בדרבי, לאחר שגברה 0:1 על אברטון בגודיסון פארק, אך היום התבשרה כי תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא המגן, כריס סמולינג, שסובל משבר קטן ברגלו זכר למשחק מול אוצלול גאלאץ בליגת האלופות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"אני חושב שכריס ייעדר לתקופה של חודש. זהו חוסר מזל", אמר בתגובה מנג'ר האלופה, סר אלכס פרגוסון. במקביל תחסר יונייטד גם את הקשר אשלי יאנג, שיחזור לפעילות רק בעוד שבועיים עקב פציעה בבוהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מודריץ', הערב
צילום: Gettyimages
מומלצים