שתף קטע נבחר

אחמד סבע: "מאכזב שלא ניצחנו משחק בית"

קפטן נתניה, שעלה חולה למשחק מול הפועל פ"ת, התאכזב מה-1:1: "כל מי שראה את המשחק ראה כמה פספסנו"

"היינו צריכים להבקיע מול פתח תקווה חמש-שש חתיכות, אבל כל הזמן החמצנו והם כבשו מבעיטה אחת. זה מתסכל כי שיחקנו מצוין והיינו יכולים לשמור על המקום השלישי", כך אמרו היום (א') שחקנים במכבי נתניה, שמאוכזבים מאוד מכך שלא הצליחו אתמול לנצח את הפועל פ"ת ורק שער בדקה ה-92 של מוחמד כליבאת קבע 1:1 בין הקבוצות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

קפטן הקבוצה, אחמד סבע, התייחס לאיבוד הנקודות ואמר היום ל-ynet ספורט: "זה מאכזב שלא ניצחנו ועוד במשחק בית עם הקהל שלנו. ידענו שיהיה לנו משחק קשה מול יריבה שבאה להילחם על החיים שלה, אבל ציפינו לנצח. היתה קבוצה אחת על המגרש ויכולנו לנצח 0:4 בשקט. היה לנו חוסר מזל וחוסר ריכוז, אבל הכי חשוב שאנחנו מראים אופי חזק ולא נשברים עד הסוף. אנחנו נראים טוב וזה דבר מאוד חשוב".

 

סבע סיפר על ההחמצות הרבות שלו ושל חבריו: "כל מי שראה את המשחק ראה כמה פספסנו. הגענו לשבע-שמונה הזדמנויות לשערים בטוחים שהיינו יכולים להכריע את המשחק. נצטרך ללמוד הרבה דברים מהמשחק הזה. אוסטין אג'ידה (שוער הפועל פ"ת, ש.א) הציל כמה כדורים מקרוב, לכליבאת, ניר נחום וחן עזרא, אבל נתנו לו את הביטחון הזה. החמצנו בגדול שלא ניצחנו".

 

נתניה, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה, לא הפסידה כבר שבעה משחקים ברציפות ועם כל האכזבה מהעובדה שהיא לא ניצחה את נועלת הטבלה, הקפטן מעודד מכך: "הנקודה הזאת תסחב אותנו קדימה, כי לא הפסדנו עוד משחק וזה מוסיף לביטחון".

 

למי שלא יודע, החלוץ, שללא ספק נחשב למוציא לפועל של הקבוצה, עלה אתמול לשחק לאחר שלא חש בטוב בשעות הבוקר ואפילו הקיא. על כך אמר סבע: "כשאני רואה מגרש אני חייב לשחק. לא הייתי מאה אחוז כשיר, אבל אני לא בא לתרץ בגלל שלא כבשתי. הגעתי לשתי הזדמנויות ולא כבשתי, אבל אני שמח שלא רק אני כובש".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי נתניה
צילום: מור שאולי
מומלצים