$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סטנקוביץ': "אינטר האמיתית תופיע מול יובה"

מתח לקראת הדרבי ד'איטליה בשבת. מאטרי מיובנטוס: "כל הלחץ על הכתפיים שלהם". ז'וליו סזאר ובופון ייעדרו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.10.11 - 18:53
מאטרי מול מאייקון, מי יותר לחוץ? (gettyimages)
מאטרי מול מאייקון, מי יותר לחוץ? (gettyimages)

הדרבי ד'איטליה בין אינטר ליובנטוס מתקרב וכל אחד מהצדדים מנסה לזרוק את הלחץ על האחר. אצל החבורה מטורינו חושבים רק על הישארות במקום הראשון, בעוד שבסן סירו עסוקים בהמשך ההיחלצות מהתחתית אחרי פתיחת עונה נוראית וחילופי מאמנים.

"אינטר האמיתית תופיע למשחק מול יובנטוס", הצהיר קשר הנראזורי דיאן סטנקוביץ', ורמז על הסכסוך בין שני המועדונים בבית המשפט בעקבות פרשת השחיתות שהתפוצצה לראשונה ב-2006. "לדעתי זה משחק ענק, במיוחד בעקבות הסיטואציה שנוצרה".

"יהיה קשה מול יובנטוס", הסכים חברו לסגל מאיקון, שממש לא מדבר במונחים של תחתית. "נעשה את המיטב על מנת להשיג 3 נקודות במטרה לסגור את הפערים מהמוליכות".

אלסנדרו מאטרי, שכבש את השער השני של יובנטוס בניצחון 1:2 על פיורנטינה, נשמע נחוש יותר: "הניצחון על הוויולה היה קריטי לפני המשחק מול אינטר. אם היינו מסיימים שוב בתיקו, היינו מגיעים לסן סירו אחרי רצף של 3 תוצאות לא חיוביות במיוחד. עכשיו נגיע משוחררים יותר, כל הלחץ על הכתפיים שלהם".

מי שצפויים להיעדר מהמפגש עם השוערים הבכירים, ג'יאנלואיג'י בופון וז'וליו סזאר. נציג יובנטוס סובל מפגיעה בעצם הבריח ועמיתו-יריבו מאינטר סובל מפציעה בשריר הירך, כאשר בין הקורות אמורים לפתוח מרקו סטורארי ולוקה קסטלאצי.