$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ניצחה 3:5 את רמה"ש בתום הארכה

מה לא היה לנו בווינטר? זה התחיל עם שני שערים מהירים של לאלה ודמארי, המשיך עם מהפך ענק של מסודי, סויסה וגררו ואז תמוז איזן בדקה ה-87 אחרי פנדל. בהארכה זה כבר היה סיפור אחרי ולאלה ואלרואי כהן חגגו מול 9 שחקנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.10.11 - 21:09

קשה לתאר את מה שקרה הערב (רביעי) בווינטר. היה שם הכל מהכל אבל בסיום 120 דקות, הפועל ת"א חגגה 3:5 על רמת השרון ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו. לאלה ואלרואי כהן כבשו בהארכה וסידרו ניצחון מול היריבה שנותרה בסיום בתשעה שחקנים בלבד. בקיצור, האדומים יכולים להיות מרוצים רק מהתוצאה וממש לא מהיכולת.

אחרי ההפסדים לאיינדהובן ולאשדוד, כתובות הנאצה והבלאגן באימון האחרון בין אביחי ידין למאמן הכושר כל ניצחון ייתן קצת שקט במועדון אבל מבחינת היכולת ההגנתית, יש עוד הרבה מאוד עבודה בקבוצה ואלמלא פנדל מפוקפק בדקה ה-86 שממנו תמוז כפה הארכה, והחיסרון המספרי של הרמת שרונים זה היה נגמר אחרת.

האדומים פתחו בבליץ' ואחרי 50 שניות, לאלה כבש את הראשון. דמארי הכפיל בדקה ה-14 ואז האדומים נרדמו. מסודי עם העקב (25), סויסה (40) וגררו השלים מהפך מדהים בדקה ה-45. זה לא הספיק כי בדקה ה-86 תמוז כפה הארכה. שם זה כבר היה סיפור אחר לגמרי כי המארחת נותרה ב-9 שחקנים בעקבות פציעה של ליפניה (נגמרו החילופים) והרחקתו של פסר. לאלה ואלרואי כהן ניצלו זאת כדי לחגוג עליה שלא ממש תרגיע את העניינים בחודורוב.

מהלך המשחק
כבר אחרי 45 שניות, נוסא איגיבור מצא את לאלה שניצל מיקום לא טוב של גל ניר ושלח שטוח לפינה הרחוקה. 0:1. דקה אחר כך אלרואי כהן החמיץ מחמישה מטרים. זה היה קרוב מאוד ל-0:2 סופר מהיר. בדקה ה-13 גררו סיכן את השער בכדור קשתי וחכם מ-40 מטרים שגרם לאדל למתוח את איבריו.  דקה אחרי זה (14), עטיה שלח כדור עומק לדמארי והחלוץ הקפיץ מעל גל ניר את ה-0:2. בדקה ה-20 באדיר נגח ליד הקורה אחרי כדור קרן. בדקה ה-25 בן מלכה קיבל כדור ברחבה, התקדם ללא בעיות ומסר רוחב, מסודי המשיך פנימה עם העקב. 2:1.

בדקה ה-40 כדור חזק שנבעט לרחבה חלף ליד באדיר וסוויסה כבש מקרוב, 2:2. בדקה ה-45 גררו קיבל כדור עומק, השאיר את פרנסמן האומלל מאחור ומול אדל ירה לפינה הרחוקה.2:3 מדהים.

קשטן לא אהב את מה שהוא ראה וביצע מספר חילופים בהפסקה. תמוז, שיש וחוטבה נכנסו על חשבון קנדה, עטיה ודמארי. בדקה ה-56 תמוז המחליף עשה תנועה יפה ברחבה וירה מעל המשקוף מ-12 מטרים. בדקה ה-68 טועמה שנכנס מאוחר יותר ירה שטוח ולא ממש סיכן את גל ניר. בדקה ה-85 השופט החליט על פנדל מפוקפק בעקבות עבירה כביכול על אלרואי כהן. תמוז כבש מהנקודה הלבנה, 3:3. הולכים להארכה.

טוטו תמוז פתח את הארכה עם נגיחה של תמוז שסחטה הדיפה גדולה מגל ניר. לאחר מכן תמוז נגח החוצה. מתחילת הארכה, הרמת שרונים ב-10 שחקנים לאחר פציעה של ליפניה וביצוע כל החילופים. בדקה ה-104 לאלה החילוף מסירה כפולה עם תמוז וכבש בסיום את ה-3:4. בהמשך נאור פסר הורחק אחרי עבירה על תמוז. רמה"ש נותרה ב-10 שחקנים. אלרואי כהן ניצל את היתרון המספרי וקבע 3:5 ממש לפני סיום הארכה.

הרכבים
רמה"ש:
רמה"ש: גל ניר, אבי סופר, סביטי לפניה, נאור פסר, גל בראל (עשהאל בן שבת/40), סמי אלקיים (עמיר נוסבאום/46), משה אבוטבול, אוסקר גררו, אלן מסודי (רן יצחק/57),  בן מלכה, תומר סויסה (בן בן שושן/62).
הפועל ת"א: אפולה אדל, עמרי קנדה (נאעל חוטבה/46), ביבאן פרנסמן, וואליד באדיר, עמרי עטיה (גל שיש/46), שי אבוטבול, רועי גורדנה (סלים טועמה/62), נוסא איגיבור, אלרואי כהן, עומר דמארי (טוטו תמוז/46), מהראן לאלה.