$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"רוצים לנצח את בית"ר י-ם עבור כל המגזר"

אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, מאזן מושלם בבית ויריבה שמגיעה במשבר, סכנין מתייצבת מלאת ביטחון לקראת המפגש עם יובל נעים ושחקניו (20:50). שלומי דורה: "הרקורד שלנו בדוחא הוא מצויין, נשתדל להראות את זה גם הפעם"

תומר לוי
תומר לוי  24.10.11 - 14:45
היריבות הגדולות מתנגשות שוב (אדריאן הרבשטיין, וואלה)
היריבות הגדולות מתנגשות שוב (אדריאן הרבשטיין, וואלה)

אחד המשחקים המסקרנים שיש לכדורגל הישראלי להציע יתקיים הערב (שני, 20:50), כאשר בני סכנין תארח את בית"ר ירושלים באיצטדיון דוחא. שחקניו של שלומי דורה מגיעים בכושר טוב לאחר שלא הפסידו ב-4 משחקי הליגה האחרונים ורוצים להמשיך את המומנטום גם מול מי שנחשבת ליריבתם הגדולה ביותר.

יש לנו הזדמנות נהדרת לעשות תוצאה טובה בבית שלנו, מול קבוצה שאנחנו מאוד רוצים לנצח עבור כל המגזר", אמר שחקן בסכנין, "אנחנו מאמינים ובטוחים שאפשר לעשות את זה הפעם".

מאיפה הביטחון הרב? החבורה מהצפון תגיע הערב למשחק חמישי העונה במגרשה הביתי, כאשר את כל ארבעת המשחקים הקודמים הצליחה לנצח ובצורה משכנעת. שלומי דורה מקווה לחייך גם הפעם: "אנחנו מבינים את חשיבות המשחק, יש לנו מאזן מצויין בבית. אנחנו בכושר טוב ונשתדל להראות את זה. השאיפה היא לעשות תוצאה טובה ולמשיך להתקדם".

בסכנין מקווים שכל 5,500 הכרטיסים למשחק מול בית"ר ימכרו היום. אלא שעד כה נמכרו רק כ-2000 כרטיסים, ועוד 500 שהוקצו לטובת האוהדים האורחים. מכירת הכרטיסים תימשך בקופות האיצטדיון, אך על פי הוראת המשטרה השערים ייסגרו כרבע שעה לפני פתיחת ההתמודדות. 320 שוטרים ו-160 סדרנים יאבטחו את המפגש הטעון בדוחא.

מי שיגיעו לצפון ויהיה אורחי הכבוד של סכנין, הם חברי ההנהלה של קבוצת אלהאהלי ממזרח ירושלים שמשחקת בליגה הפלשתינאית. כמו הפילוג בין עזה לגדה המערבית, גם הליגה מחולקת, כאשר אלהאהלי מקיימת את משחקיה בליגה של הגדה.

המאמן צפוי להמשיך באותו ההרכב שהביא תוצאות טובות בשבועות האחרונים, כאשר את הקרדיט בחוד ימשיכו לקבל קוסטדין אזארוב ואוהד קדוסי, שכבש את השער לזכות סכנין ב-1:1 מול בני יהודה.

ההרכב המשוער: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שיטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, קוסטדין אזארוב, אוהד קדוסי.

בית"ר: בן יוסף מחוץ ל-11, דיאמנט בחוד. למעלה מ-200 אוהדים מגיעים מירושלים
יובל נעים החליט להשאיר את הבלם המנוסה שלו, תומר בן יוסף, מחוץ ל-11 ומי שיאיישו את העמדה הם מתן בראשי הצעיר ומיגל פורטיז'ו. שי מוטאי הצעיר ממשיך לקבל את הקרדיט בהרכב והוא מחליף את קובי מויאל הפצוע. לירון דיאמנט יפתח בחוד במקום עמית בן שושן, שייעדר בעקבות פציעה. שני אוטובוסים יצאו בשעה מוקדמת מפארק אוסטרליה ועוד שניים נוספים אמורים לצאת בהמשך. למעלה מ-200 אוהדים יגיעו לדוחא כשהם מלווים כמובן בניידות משטרה לנוכח המצב הרגיש.