$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: לראשונה אני מתבייש בקבוצה שלי

מאמן מכבי חיפה אחרי התבוסה 3:0 לק"ש: "מביך זו מילה עדינה". האוהדים דרשו ממנו להתפטר וקראו בשמו של ראובן עטר. ביקורת נגד דגני ובוליאט: "הם שיחקו עם ק"ש. כמה טעויות אפשר לעשות?". עזריאל יעמוד לדין בשל האדום

תומר לוי
תומר לוי  23.10.11 - 20:43

אולי לא ברמת המבוכה שחוותה היום (ראשון) מנצ'סטר יונייטד מול הסיטי באולד טראפורד, אבל גם 3:0 ביתי מול קרית שמונה זאת השפלה גדולה עבור מכבי חיפה. רק ביום חמישי הירוקים הביסו 1:5 את סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית והנה עוד משחק בקרית אליעזר והפעם תבוסה מול הקבוצה של רן בן שמעון. האלופה במשבר בליגה והיא במקום השמיני.

ביקורת חריפה במכבי חיפה כלפי צמד הבלמים אוראל דגני ויוריצה בוליאט, שהיו אחראים עיקריים לשערים שספגה האלופה. "הם שיחקו יחד עם קרית שמונה במקום איתנו", אמרו בקבוצה, "כמה טעויות אפשר לעשות במשחק אחד?".

אייל משומר נכנס עצבני לחדר הלבשה ובעט באחד הפחים במקום. יניב קטן אמר לשחקנים: "בושה וחרפה איך שאנחנו נראים. מכבי חיפה לא יכולה להיראות ככה וכדאי שכולם יפנימו את זה כמה שיותר מהר". חן עזריאל אמור לעמוד לוועדת משמעת בעקבות האדום, שלטענת אנשי חיפה היה חסר כל היגיון. שחקנים טוענים כי עזריאל מתנהג כמו אחד שלא רוצה להיות במכבי חיפה וההערכה היא שהוא אכן לא נהנה בקבוצה.

נשיא הקבוצה יעקב שחר נמנע מלהיכנס לחדר הלבשה ולהטיח דברים בשחקנים. הקהל קרא לאלישע לוי להתפטר וקרא בשמו של ראובן עטר. "זה בושה וחרפה", אמר אחד השחקנים, "רק הקהל בחיפה יכול להגיב ככה שלושה ימים אחרי כזה ניצחון גדול. לא שמעתי את הקהל של יונייטד מגיב ככה לקבוצה. אבל כבר התרגלנו".

"מביך זה מילה עדינה מדי בשביל ההפסד הזה, זאת הפעם הראשונה שאני מתבייש בקבוצה שלי", הודה מאמן מכבי חיפה אלישע לוי בסיום התבוסה, "עד לפני כמה ימים עשינו הכל כמו שצריך, אבל היום ראינו העתק הפוך. כדורגל מנצחים קודם כל בהגנה ואם נראינו כמו שנראינו היום אז נכשלנו".

"אחרי ה-0:2 איבדנו את הביטחון לחלוטין, אחרי זה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש. אי אפשר להגיד שהשחקנים לא רצו, אבל זה נראה מביך ומביש. היום הם הכניעו אותנו ללא תנאי. הם זכו בכל כדור ועשו את המשחק קל מאוד".

"אני יכול רק להצטער על התצוגה הזאת", סיכם לוי את המפלה הירוקה בקרית אליעזר, "זה האופי של המשחק הזה. זה מאוד אכזרי. כשמנצחים כולם שמחים וכשמפסידים בצורה כזאת כולם מאוכזבים. עשינו עבירות מיותרות וקיבלנו אדומים מיותרים. עם חיסרון של שחקנים עוד יותר קשה לחזור. אנחנו מתבישיים כי זה היה בבית לעיני הקהל, ואיכזבנו אותו מאוד. אי אפשר להאשים את האנשים בהפקרות".

אגב, בקרב שחקני מכבי חיפה יש ביקורת לא קטנה גם על האימונים הקשים שערך להם הצוות המקצועי מאז המשחק ביום חמישי ועד היום, כולל אימון שנערך הבוקר. "הקבוצה נראית עייפה, צריך להוריד את האימונים", אמרו גורמים בהנהלה.