$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כריס תומאס חתם לעונה אחת בגלבוע/גליל

אחרי הניצחון הגדול על ירושלים, לסגנית האלופה יש גם רכש, שעל המו"מ איתו פורסם כאן לראשונה. האמריקאי שיחק בעבר עם בורשטיין בפואנלברדה. לגליל אופציה לשחררו אחרי חודש וחצי. אבישי גורדון: "כשיש חיבור, הכל מתפוצץ"

רועי גלדסטון  24.10.11 - 07:05
חתם בגליל. תומאס
חתם בגליל. תומאס

גליל/גלבוע החתימה הלילה (שני) את הגארד כריס תומאס. אחרי הניצחון הגדול 68:89 על הפועל ירושלים אמש בגן נר, הצוות המקצועי של סגנית האלופה החליט על צירופו של האמריקאי לאחר מו"מ איתו. תומאס הוחתם לעונה, כאשר לגליל יש אופציה לשחררו אחרי חודש וחצי, אם לא תהיה מרוצה מיכולתו.

תומאס בן ה-29 הוא בוגר מכללת נוטרדאם ורשם שם 18 נקודות בממוצע למשחק ב-4 שנותיו כשהפך לקלע ה-8 בכל הזמנים של הקולג' עם 1,783 נקודות. באירופה הוא עבר במספר תחנות וביניהן, מונרסיה הספרדית שבה שיחק שנתיים ולאחר מכן בפאונלברדה, שם שיתף פעולה עם טל בורשטיין ורשם 9.8 נק' ו-3 אס' בממוצע למשחק.

תומאס, ששיחק גם בקבוצת אנוויל מפולין וגם מחזיק בדרכון פולני, יצטרף לגליל במונטנגרו, לשם היא ממריאה הערב כדי לשחק בליגה הבלקנית ביום רביעי. תומאס אף צפוי להתלבש למשחק. תומאס מצטרף לרשימת הזרים של גליל שכוללת גם את קורטני פלס, ג'וזף ג'ונס, צ'ייסון אלן ורומאו טרוויס.

אבישי גורדון: "כשיש חיבור הכל מתפוצץ"
כאמור, סגנית האלופה חייכה אמש לראשונה העונה, כאשר הביסה את הפועל ירושלים 68:89, ורשמה ניצחון בכורה. מי שתרמו לא מעט היו הישראלים של הגלבוע שקלעו ביחד 47 נקודות, למעלה ממחצית מהנקודות של כל הקבוצה. דגן יבזורי הצטיין עם 17, והקפטן אבישי גורדון הוסיף 6, כש-11 נקודות של עידו קוזי'קרו העבירו אותו את סף 3000 נקודות הליגה בליגת העל.

אבישי גורדון אמר: "דיברנו בינינו אחרי הסתירות שקיבלנו מחולון וגם ממכבי, שאנחנו צריכים להיות יותר גברים, יותר ביחד ולעזור אחד לשני. היו אימונים טובים השבוע. ברגע שיש חיבור וחיוביות הכל מתפוצץ וזה מה שקרה".
 
על המפתחות לניצחון סיפר הגארד הוותיק: "הצלחנו לעצור את משחק הפיק אנד רול שלהם. עצרנו גם את ריבאונד ההתקפה. השבוע התרכזנו מאוד בעצמנו כי שני המשחקים האחרונים היו פשוט קטסטרופה. אני שמח שכולם נתנו יד, שיחקנו פשוט, היינו אגרסיבים מההתחלה ושמרנו על הביחד".
 
ש: הופתעת מהיכולת של ירושלים?
ת: "זה קצת הפתיע אותי, אבל זה תהליך, יש שם שחקנים חדשים. אני בטוח שעודד קטש ידע לעשות את העבודה כי הוא מאמן טוב מאוד , ואני בטוח שהם יראו אחרת לגמרי עם ג'ון תומאס ובריאן רנדל, שיחזור. הם יהיו בצמרת בלי שום ספק. אני מקווה שאנחנו נצא לדרך חדשה".