$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בן שמעון: "אנחנו לא מדברים על הצמרת"

מאמן קרית שמונה ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי ה-0:3 המרשים על מכבי חיפה: "ניצחונות כאלה נותנים משהו"

תומר לוי
תומר לוי  23.10.11 - 22:36

אחרי עונת 2010/11 הנפלאה שלה, חשבנו שקרית שמונה תאבד גובה בעונה הנוכחית. בהתחלה, זה לא ממש הלך בקלות אבל בתקופה האחרונה, הקבוצה של רן בן שמעון פורחת. בשבוע שעבר הם חגגו עם 1:2 מול מכבי ת"א אבל זה רק היה הקדמה למה שקרה הפעם. החבורה מהגליל העליון פירקה את מכבי חיפה עם 0:3 ענק. השחקנים בלבן-כחול פשוט גברו על האלופה בכל אספקט של המשחק ואפילו גרמו לאייל גולסה וחן עזריאל לאבד שליטה ולספוג כרטיסים אדומים מטופשים.  

שמעון אבוחצירה כבש את הראשון, שלומי אזולאי חגג מול האקסית עם השני ובראיין גרזיצ'יץ' קינח בנגיחה. ואל תשכחו שבויאן שראנוב עוד הספיק לעצור פנדל של ברק בדש. בקיצור, ק"ש הפכה לקוטלת הענקיות.

"המשחק של מכבי חיפה ביום חמישי יצר אצלנו חשש וזה הביא לאקסטרה", אמר רן בן שמעון. "אנחנו יוצרים מוטיבציה עם חשיבה וזה מה שהיה הפעם. שיחקנו טוב ובלי המחויבות של החלוצים לחזור חזרה היה קשה מאוד לעשות כזה משחק. מגיע לשחקנים שאפו גדול על האקסטרה שהם מביאים וזה יותר מסטטיסטיקות. אני רואה כל משחק בליגה כאתגר ולא מפריד את המשחקים".

"אין ספק שניצחונות על מכבי ת"א ומכבי חיפה נותנים משהו. אני לא רוצה בכלל לדבר על צמרת גבוהה וזה לא נכון להרגיש במקום גבוה. אנחנו יכולים לנצח כל משחק וגם להפסיד. אלישע יצא מזה והוא מאמן מצוין".