$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-66:68 הדרמטי של הבקעה על חולון

העולה כבר עם שני ניצחונות משני מחזורים. פרימן ודילייני קלעו 15 כ"א. אשכנזי: "לא יכולתי לבקש יותר לפתיחה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 21:04

הפועל חולון הנוכחית כבר הספיקה להוכיח שהיא פותחת רע ומאיצה בהמשך, אבל מול הבקעה ניסיונות הקאמבק פשוט נכשלו פעם אחר פעם. פול דילייני, ראשון פרימן ודנילו פינוק לא הניחו לבחורים של דן שמיר לחזור לעניינים וגג ענק של גור פורת עם הבאזר סידר לעולה החדשה 66:68 דרמטי ו-2 מ-2 במאזן מפתיחת העונה.

פרימן (14 ריבאונדים) ודילייני הובילו את קלעי המנצחת עם 15 נקודות כל אחד, פינוק הוסיף 12 ו-9 ריבאונדים משלו. מהעבר השני הוביל מורן רוט עם 17 ו-5 אסיסטים, רון לואיס תרם 15 ו-12 ריבאונדים.

בסיום המשחק התייחס מאמן הבקעה אבי אשכנזי לעובדה כי למרות יתרון גדול של שחקניו לאורך דקות רבות בסופו של דבר הוכרע המשחק רק בסיומה של דרמה: "אין דבר כזה יתרון מבטיח בכדורסל, לצערי בחצי השני ההגנה נחלשה. יש לנו הרבה דברים לשפר". למרות זאת אשכנזי, שבעבר כבר אימן בעירוני נהריה בעונותיה הראשונות בליגה העליונה, שוב מציג תוצאות טובות עם עולה חדשה וסיכם: "אנחנו עם שני ניצחונות משני משחקים, לא יכולתי לבקש יותר לפתיחה".

מהלך המשחק
שתי הקבוצות היו מאוד לא מדויקות ברבע הראשון, כאשר לאחר חמש דקות של משחק הראה לוח התוצאות על 5:9 בלבד לבקעה. שחקניו של אבי אשכנזי נראו טוב יותר, חמש נקודות רצופות של איתי גרינבוים קבעו 8:17 ואילצו את דן שמיר לקחת פסק זמן ראשון. חולון המשיכה להיראות רע, קלעה ב-20 אחוזים מהשדה ב-10 הדקות הראשונות ושחקניו של אשכנזי ניצלו זאת כדי לברוח ל-10:22 בתום הרבע.

האורחים המשיכו להיראות נורא ופשוט רשמו החטאות מביכות פעם אחר פעם. מי שניצל זאת היה דיון דאוול, שעם 5 נקודות רצופות נתן לבקעה 15:30 מבטיח. חולון ניסתה לחזור עם שלשה של שלומי הרוש (22:34), אבל ממש עם הבאזר ראשון פרימן סגר מחצית ראשונה של 9 נקודות עם טיפ שקבע 22:36 לעולה החדשה.

בפתיחת המחצית השניה הבקעה נדבקה מיריבתה והרבתה להחטיא קליעות נוחות. אלא שחניכיו של שמיר המשיכו להיראות רע ולא הצליחו לצמצם. 3 דקות לסיום הרבה מורן רוט התעורר ועם שלשה הוריד ל-47:39 בלבד, אשכנזי לקח פסק זמן. המארחים התעוררו ועם 4 נקודות של פינוק ודילייני עלו ל-43:53 לפני 10 הדקות האחרונות.

חולון לא הרימה ידיים ופתחה טוב את הרבע האחרון עם נקודות של רון לואיס שקבעו 55:49. דילייני הגיב והעולה החדשה עלתה ל-52:60. שמיר ושחקניו לא ויתרו, צימצמו את הפער וקיבלו שתי הזדמנויות לקחת את המשחק. לואיס החטיא ג'אמפ 2.5 שניות מהסיום ועם הבאזר חסם גור פורת את הניסיון האחרון של אותו לואיס. 66:68 דרמטי לבקעה.