שתף קטע נבחר

יד: דורשנקו מול רחובות, הפסד לסמולר בגרמניה

המחזור השני בליגת העל יפגיש בין שוערה הוותיק של חולון לבין קבוצתו הראשונה בארץ. גרמניה: למגו הפסידה 32:28 לבאלינגן, שני שערים לקיצוני הישראלי

המחזור השני בליגת העל בכדוריד ייערך מחר (ב'), כאשר מ.כ. חולון, העולה החדשה שעשתה חיים קשים למכבי תל אביב ביום שישי האחרון, תארח בביתה את עירוני רחובות (20:30).

 

 

ליאוניד דורשנקו, שוערה בן ה-47 (השחקן השני המבוגר בליגה אחרי אמיר גרא מסביון) של חולון, ומי שעמד בין הקורות של נבחרת ישראל עד לפני כשנתיים, מחכה לקבוצה הרחובותית בה החל לשחק כשהגיע לישראל.

 

שאולי סהר. מחפש ניצחון שני ברציפות (צילום:  יועד כהן) (צילום:  יועד כהן)
שאולי סהר. מחפש ניצחון שני ברציפות(צילום: יועד כהן)
 

השוער האימתני המתנשא ל-2.04 מ' היה השוער הראשון של הפועל רחובות טרם האיחוד עם מכבי. "לליאוניד אין שני בארץ, ואני לא יודע אם גם בעולם יש שחקן גדול כמוהו במימדים הפיזיים. יהיה נחמד לשחק מולו. הוא תמיד מסתכל על דברים בצורה חיובית ותמיד מעודד את השחקנים", אמר שאולי סהר, שוער רחובות שבעבר היה השוער השני של דורשנקו.

 

רחובות, שניצחה את מוצקין, תנסה להמשיך את המומנטום החיובי. "יהיה קרב צמוד מאוד, לשתי הקבוצות יש שחקנים טובים וזה משחק חשוב לשני הצדדים", סיכם השוער הרחובותי. דורשנקו: "לא שיחקנו מספיק טוב מול מכבי ת"א, לא נלחמנו עד הסוף, אני יכול להגיד שמול עירוני רחובות חולון תנצח. מחשבות על פרישה? אני לא רוצה להגיד עכשיו כלום, כשהייתי בנבחרת רציתי לשחק עד גיל 60".

 

מרטין סטרובל. למגו הפסידה לראשונה אחרי שני ניצחונות (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
מרטין סטרובל. למגו הפסידה לראשונה אחרי שני ניצחונות(צילום: Gettyimages)

 

שאר משחקי המחזור: הדאבליסטית מכבי ראשון לציון תארח בביתה את הפועל אשדוד (19:30), מכבי קריית מוצקין תארח את א.ס. סביון (20:00), אס"א ת"א תארח באולם האוניברסיטה את א.ס. רמת השרון (20:30), א.כ. נס ציונה תפגוש את בני הרצליה (20:30). המשחק האחרון והמסקרן של המחזור ייערך ביום שלישי (20:00), כאשר איציק חליפי ומכבי ת"א יצאו למשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון.

 

גרמניה: למגו הפסידה, שני שערים לסמולר

למגו, קבוצתו של אבישי סמולר, ספגה הערב (א') הפסד ראשון אחרי שני משחקים, 32:28 לבאלינגן. הקבוצה של דירק ביוכלר לא הציגה משחק טוב, וכבר בהפסקה פיגרה 14:13 מול המארחת. למגו עוד השוותה ל-16:16 בדקה ה-35, אבל מכאן והלאה זו הייתה תצוגה של באלינגן. בעקבות ההפסד ירדה למגו למקום השמיני בטבלה, באלינגן עלתה למקום העשירי.

 

אבישי סמולר הבקיע שני שערים בלבד, אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים הבקיעו חמישה, שישה ושמונה שערים בהתאמה. את המפסידים הוביל מרטין סטורבל עם שבעה שערים, מנואל לינגר הוסיף חמישה. באלינגן נהנתה משמונה שערים של רולנד שלינגר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבישי סמולר
צילום: פול כהן
מומלצים