$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מנצ'יני: ניצחון חשוב. פרגוסון: תבוסה נוראית

מאמן סיטי ניסה לשדר פאסון: "לא יודע איך זה ישפיע, דברו איתי בעוד חודש". עמיתו ביונייטד רתח מזעם: "ההרחקה הרגה אותנו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 17:58
איזו חגיגה של סיטי (GETTYIMAGES)
איזו חגיגה של סיטי (GETTYIMAGES)

על מה שקרה היום (ראשון) באולד טראפורד עוד ידובר רבות בימים, שבועות ואף חודשים הקרובים. מנצ'סטר סיטי, האחות הקטנה הנצחית של יונייטד הגיעה למגרש הביתי של היריבה העירונית והנחיתה עליה 1:6 אימתני שקבע סופית - העונה יהיו שתי קבוצות ממנצ'סטר במירוץ האליפות וממש לא בטוח שהאדומה היא זו שתצא ממנו מנצחת.

אמנם הסיטיסנז היו במקום הראשון גם ערב הדרבי הזה, אבל אין כמו ניצחון על פרגי ושחקניו בשביל לספק גושפנקא רשמית למעמד החדש. וזה גם לא סתם ניצחון, זו השפלה בקנה מידה היסטורי. כזו שלא חוו ביונייטד מאז ספטמבר 1927. מיותר לציין כמובן שזה ההפסד הצורב ביותר של הקבוצה מאז קום הפרמייר-ליג והקשה ביותר בדרבי מאז 1926. מריו באלוטלי כבש צמד מוקדם וקבע את הטון. בין לבין ג'וני אוואנס ראה אדום ובמחצית השניה החלה החגיגה האמיתית עם שערים של אגוארו, דז'קו (2) ודויד סילבה.

"התוצאה לא חשובה", ניסה רוברטו מנצ'יני לשדר פאסון בסיום המשחק. "מה שחשוב זה שניצחנו קבוצה אדירה בבית שלה. אחרי ההרחקה היה קל יותר, אבל שיחקנו טוב מאוד גם לפני כן. ב-25 הדקות הראשונות גם הם שיחקו טוב אבל לא נתנו להם להגיע למצבים".

"אני מאושר בשביל מריו ששיחק טוב וכבש פעמיים", הוסיף המאמן, שדאג גם ביום כזה לפרגן ליריבה: "בעוד חודש נראה מה הניצחון הזה עשה לנו. זה חשוב לביטחון כי זו לא תוצאה שרואים כל יום. יש לי הרבה כבוד ליונייטד שהמשיכו לנסות להבקיע גם אחרי ההרחקה. אם אנחנו רוצים להיות בצמרת כל כך הרבה שנים כמוהם, זו המנטליות שאנחנו צריכים".

"יש לנו משחק חסר ועברנו את המגרש הזה בו הרבה מאוד קבוצות יפסידו, אבל אין עדיין חשיבות לפער 5 הנקודות שלנו בצמרת כי יש עוד 29 מחזורים לסיום העונה", סיכם האיטלקי.

"אי אפשר היה להאמין שזאת תהיה התוצאה אם רואים מה היה ב-30 הדקות הראשונות", סיכם פרגוסון ההמום. "ההרחקה הרגה אותנו ושיחקנו המון זמן ב-10 שחקנים. זאת תבוסה נוראית וההשפעה העיקרית תיגרם מהמבוכה. ללא ספק, תהיה לי תגובה למה שקרה".

חמישה דברים ששווה לדעת
1. מזה 85 שנה, מאז ינואר 1926, לא חטפה יונייטד כזאת מהלומה בדרבי. גם אז אירחו האדומים, גם אז זה נגמר ב-6:1 משפיל.

2. זה היה הפסד הבית בפער הגדול ביותר מאז ה-7:1 לניוקאסל בספטמבר 1927.

3. זאת הייתה התבוסה החמורה ביותר מאז הקמת הפרמייר-ליג, כאשר בתקופה הזאת נכנעו האדומים פעמיים 5:0 - לניוקאסל ולצ'לסי.

4. זו הייתה גם ההשפלה העמוקה ביותר מאז ה-7:0 לוולבס בדצמבר 1931, לפני כמעט 80 שנה.

5. זה היה ניצחון ראשון של סיטי בדרבי במסגרת הליגה מאז פברואר 2008, אז זה נגמר ב-1:2 מצמד של קרלוס טבס, שהפעם נשאר בצד.