$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באיירן הפסידה 2:1 בהאנובר, נויר פספס שיא

המוליכה, שלא ספגה מאז מחזור הפתיחה, הפסידה במפתיע. לשוער חסרו 13 דקות כדי לשבור את השיא בשמירה על שער נקי. שאלקה ניצחה 0:1 בלברקוזן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 17:56
גומז מאוכזב (gettyimages)
גומז מאוכזב (gettyimages)

כמה דברים קרו היום (ראשון) במשחק בין האנובר לבאיירן מינכן במחזור ה-10 של הליגה הגרמנית. הפסד מפתיע של המוליכה, שער חובה ראשון שלה מאז מחזור הפתיחה בבונדסליגה ושיא שברח לשוער מנואל נוייר מתחת לכפפות.

לבאיירן מינכן יש עדיין פער של 3 נקודות, אבל זה לא מנחם שם מישהו, בטח לא את נויר שלא ספג במשך 771 דקות רצופות. 13 דקות בלבד היו חסרות לו כדי לשבור את שיא אי הספיגה של טימו הילדנברנד, אבל בדקה ה-23 האנובר קיבלה פנדל ונוייר לא הצליח לעצור את הבעיטה של מוחמד עבדלאווה. 0:1 למארחת.

5 דקות אחר כך באיירן איבדה את ג'רום בואטנג בכרטיס אדום והשער השני היה עניין של זמן. בדקה ה-50 הוא אכן הגיע, מרגלי כריסטיאן פנדר. בדקה ה-63 גם האנובר איבדה שחקן, כשסטיבן שרונדולו ראה את האדום. דייויד אלאבה צימק עבור באיירן 7 דקות מהסיום, אבל שום דבר יותר מזה לא קרה. הפסד לבאיירן, שעדיין נמצאת בשפיץ של הטבלה.

לברקוזן - שאלקה 1:0
בליגה האירופית היא במקום הראשון בבית, כשהיא נאבקת עם מכבי חיפה על הפסגה, וגם בבונדסליגה הולך לשאלקה לא רע בכלל. הערב (ראשון) במחזור ה-10 של הליגה הגרמנית, הכחולים של הוב סטיבנס השיגו ניצחון חוץ חשוב, 0:1 על לברקוזן ועלו למקום השלישי בטבלה, עם 4 נקודות פחות מבאיירן מינכן.

ההפסד הביתי במחזור הקודם, 2:1 לקייזרסלאוטרן, הזיז משהו בשאלקה ולמשחק הערב בביי ארנה הם הגיעו אולי לא בשיא הכושר, אבל עם הרבה ווינריות כי את שער הניצחון הם כבשו בדקה ה-82. שוער שאלקה הדף והוציא מתפרצת, ג'פרסון פרפאן רץ לאורך המגרש וסגר עניין. 0:1 לשאלקה בסיום.

באיירן מינכן תוכל להגדיל בחזרה את הפער בפסגה ל-6 נקודות, הפרש שהצטמק אתמול אחרי ה-0:5 של דורטמונד בבית מול קלן. הבווארים מתארחים אצל האנובר, שדורגה לפני המשחק במקום השמיני בבונדסליגה.