שתף קטע נבחר

דייויד בלאט: "הסגל שלנו עדיין לא סגור"

מכבי תל אביב חזרה לארץ אחרי ההפסד ביורוליג למילאנו והניצחון על שירוקי בליגה האדריאטית. המאמן: "אנחנו עייפים, אבל זה טבעי בעונה כזאת". הקבוצה צפויה להזמין את גלעד שליט למשחק מול פרטיזן בלגרד ביום חמישי

מכבי תל אביב חזרה אחרי הצהריים (א') מעוד מסע אירופי, שהפעם כלל הפסד במחזור הראשון של היורוליג לארמני מילאנו (89:82) ולאחר מכן ניצחון מוחץ על שירוקי במחזור הרביעי בליגה האדריאטית (60:84).

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הרבה זמן להתאושש אין לצהובים, שכבר מחר (ב') יתארחו באשקלון במחזור השני של ליגת לוטו (19:35. שופטים: משה ביטון, עומר אסתרון, גיא שמואלי). מי שלא יתלבשו מחר יהיו סופוקליס שחורציאניטיס וג'ורדן פארמר, כל שאר הזרים ייקחו חלק במשחק. מחר ינחת בארץ הרכש החדש של הצהובים, קית' לנגפורד, שעיקר העבודה איתו תהיה הכנסתו לכושר משחק לאחר שלא שיחק חמישה חודשים.

 

מכבי ת"א צפויה להזמין את גלעד שליט למשחק היורוליג ביום חמישי הקרוב מול פרטיזן בלגרד, אך ההחלטה האם להיענות לה תיפול לאחר התייעצות עם משפחתו ורופאיו. מאז החטיפה שמרו הצהובים כיסא לשליט בהיכל נוקיה וכעת, עם שובו, החליטו לזמנו למפגש עם סרבים.

 

"אנחנו מעט עייפים, אבל זה טבע הדברים ונצטרך לעבור את זה", אמר המאמן דייויד בלאט עם הנחיתה. "זו סוג של עונה שצריך לדעת לחוות ולהתקדם כל הזמן". לשאלה האם הופתע מההפסד למילאנו השיב בלאט: "אם לא משחקים טוב אז לא מופתעים כשמפסידים. זה לא מה שציפיתי, אבל אני לא מופתע כי לא שיחקנו בשביל לנצח ואין לנו תירוצים".

 

בלאט: "נכניס את קית' לכושר מהר מאוד"

על הרכש החדש, לנגפורד, אמר המאמן: "רצינו אותו כבר בקיץ, אבל הוא היה תחת חוזה גדול בחימקי. בהמשך הקיץ ראינו שהוא מתפנה, אבל לא הגענו להבנות כספיות. עם הזמן, ויחד עם ההשאלה של מילאן מצ'באן, התפנה מקום בתקציב והצלחנו להביא אותו".

 

שון ג'יימס. "מילאנו היה משחק חוויתי וצריך ללמוד ממנו" (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
שון ג'יימס. "מילאנו היה משחק חוויתי וצריך ללמוד ממנו"(צילום: מור שאולי)

 

"קית' לא בכושר משחק", המשיך בלאט. "הוא התאמן באופן קבוע, אבל לא במסגרת של קבוצה ועלינו להכניס אותו לכושר כמה שיותר מהר. לא הבאנו את לנגפורד כדי להחליף את פרמאר, אלא כדי לחזק את הצד האחורי שלנו. רצינו עוד גארד יצירתי כדי לשמור על הגארדים של היריבות עם ניסיון אירופי מהרמות הגבוהות, ויחד עם זאת נמשיך להנות מפרמאר כל הוא כאן. אם ג'ורדן יעזוב בחזקה ל-NBA נביא שחקן אחר, הסגל לא סגור".

 

הסנטר שון ג'יימס אמר: "לא הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק שלנו מול מילאנו, לא לקחנו את הריבאונדים שהיינו צריכים ואם מסתכלים על הסטטיסטיקה של המשחק ביצענו יותר דברים שליליים מחיוביים ובכל זאת היינו קרובים לניצחון. ניקח את המשחק הזה כחווית למידה ונמשיך לעבוד קשה".

 

הסנטר הוסיף: "באופן אישי זה היה משחק יורוליג ראשון שלי, אין ספק שזו אווירה אחרת ורמה אחרת ואתה צריך להגיע הרבה יותר מפוקס ואני אוהב את זה. מה בלאט אמר לנו אחרי ההפסד? 'קדימה תתכוננו לשירוקי'".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: מור שאולי
מומלצים