$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו במילאן שבה מפיגור 3:0 ל-3:4 אצל לצ'ה

שלושער לבואטנג בקאמבק המדהים של האלופה. אינטר ניצחה, 73 דקות לזהבי בהפסד לרומא, רק תיקו לנאפולי ואודינזה ראשונה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 23:01

לפני כמה שנים מילאן הייתה בצד הלא נכון של אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות הכדורגל. אז היא איבדה יתרון משולש ונכנעה לליברפול בגמר ליגת האלופות. היום (ראשון) היא רשמה קאמבק כזה משלה. אמנם בבמה צנועה בהרבה, אבל בכל זאת חזרה מדהימה. האלופה גברה 3:4 על לצ'ה בחוץ אחרי שכבר פיגרה 3:0 בהפסקה.

אינטר ניצחה, ערן זהבי שיחק 73 דקות בהפסד של פאלרמו לרומא, נאפולי איבדה שתי נקודות אצל קליארי, אודינזה הצנועה התייצבה במקום הראשון עם 0:3 על העולה החדשה נובארה ולאציו שניה עם ניצחון בבולוניה. איזו עונה יש לנו באיטליה.

לצ'ה - מילאן 4:3
למרות שאת שער הניצחון כבש מריו יפס, הגיבור של הרוסונרי הוא ללא ספק קווין פרינס בואטנג שנכנס בתחילת המחצית השניה וכבש שלושער מדהים אחרי שנדמה היה כבר כי מסימיליאנו אלגרי ושחקניו ישובו צפונה מוכים וחבולים.

זה התחיל פשוט נורא מבחינת האלופה. בדקה הרביעית גיאקומצי ניצל ריפיון הגנתי, התרומם לכדור חופשי והכניע את אביאטי בנגיחה. בדקה ה-30 השוער המילאנזי השמיט כדור גובה וצלל לרגליו של אחד משחקני לצ'ה. לשופט זה הספיק בשביל להצביע על הנקודה והאקס מאסימו אודו הכפיל את היתרון מהנקודה. עוד שבע דקות חלפו וקרלוס גרוסמר כבש את השלישי מתוך הרחבה.

במהלך ההפסקה אלגרי החליט להעלות מהספסל את בואטנג, והגנאי עלה גם עלה. עשרים שניות בתוך המשחק הוא אילץ את השוער להדוף לקרן עם פצצה מ-25 מטרים ושלוש דקות לאחר מכן הוא כבר מצא את הרשת מתוך הרחבה. בדקה ה-55 הוא כבש את השני עם בעיטה מ-18 מטרים ובדקה ה-63 הוא גיוון עם דרדל'ה אחד מחמישה מטרים אחרי כדור שנהדף רע מהגנת לצ'ה.

הקאמבק הושלם בדקה ה-83 אבל לא באמצעות בואטנג, אלא באמצעות מריו יפס הקולומביאני שניצל הקפצה מדויקת של קסאנו כדי לנגוח פנימה מקרוב. בזכות הניצחון מילאן ברחה קצת מהתחתית הלוהטת, בעוד שלצ'ה שקועה עמוק במקום ה-19 עם 4 נקודות בלבד.

אינטר - קייבו 0:1
קשה להאמין שרק עכשיו חגגו הנראזורי ניצחון ביתי ראשון העונה ואחרי שני הפסדי ליגה רצופים גם בצד הכחול של מילאנו אפשר לחייך. החמורים המעופפים אמנם ניצחו את אינטר בסן סירו בדצמבר 2001, אבל בעשור שחלף מאז נראה שהם עסוקים בעיקר בלקטול ענקיות אחרות. בדקה ה-34 נגח טיאגו מוטה פנימה אחרי כדור קרן והבחורים של קלאודיו ראניירי התרחקו טיפה מהתחתית.

רומא - פאלרמו 0:1
ערן זהבי אמנם פתח בהרכב האורחים ושיחק 73 דקות, אבל הסיפור של הערב באולימפיקו הגיע מהצד של המקומיים. בקיץ החולף השקיעו הג'יאלורוסי לא מעט על רכש, אבל לא הרבה שמו לב לבחורצ'יק שהגיע מריבר פלייט הארגנטינאית. קוראים לו אריק לאמלה ואת הופעת הבכורה שלו במדי הזאבים הוא חגג עם שער בדקה השביעית, שהשאיר את הנקודות בעיר הנצח.

אודינזה - נובארה 0:3
בעקבות אובדן הנקודות של יובנטוס בשבת מול קטאניה (2:2), עלתה הזברה השניה לפסגת הטבלה. אנטוניו די נטאלה הבקיע צמד (33 ו-48) והעלה את מאזנו העונה ל-6 שערי ליגה, מאוריציו דומיצי הרשית את השני (39) ובמחזור הבא אודינזה מתארחת בנאפולי.

בולוניה - לאציו 2:0
הניצחון השלישי ברציפות של הביאנקוצ'לסטי העלה אותם למקום השני בטבלה, נקודה מעל יובנטוס ואחת מתחת למוליכה הטריה אודינזה. שער עצמי של רוברט אקוואפרסקה (23) ואחד של לוליץ' (48) שלחו את הנקודות לבירה.

תוצאות נוספות: קליארי - נאפולי 0:0, פארמה - אטאלנטה 2:1 (ואלדס 80 / מוראלס 55 ו-58), סיינה - צ'זנה 0:2 (גונסאלס 9, קלאיו 53).