שתף קטע נבחר

אחמד סבע: "מגיע לנו להיות במקום השני"

מכבי נתניה גברה 1:2 על הפועל ב"ש ועשתה עוד צעד למעלה, הקפטן הסביר: "סוד ההצלחה? אצלנו כל שחקן דואג לשני"

"אני חושב שמגיע לנו להיות במקום השני", כך סיפר הבוקר (א') קפטן מכבי נתניה אחמד סבע, שניצחה אתמול 1:2 את הפועל באר שבע ועלתה לפחות באופן זמני למקום השני בטבלה. הקבוצה מעיר היהלומים תקווה למעידות של שתי התל אביביות הערב, על מנת לשמור על המקום המכובד: "הגענו למקום השני, אבל יהיה קשה לשמור עליו", הודה סבע, "נצטרך לעבוד עוד יותר קשה כדי לשמר את המקום השני".

 

 

כבר שישה משחקים ברציפות שנתניה לא מפסידה, ואתמול היא רשמה את הניצחון הביתי השני שלה העונה. על כך אמר סבע: "לפני המשחק חשבנו איך לרשום ניצחון בית שני אחרי שניצחנו את הפועל תל אביב בבית, וכמובן להחזיר את הנקודות שאיבדנו מול הפועל חיפה. יש לנו קבוצה טובה, וכל מי שעוקב אחרי מכבי נתניה רואה קבוצה מצוינת על המגרש".

 

כשנשאל מה סוד ההצלחה של נתניה ענה סבע: "כל שחקן אצלנו דואג לשני. השחקנים אוהבים אחד את השני ומשקיעים אחד בשביל השני, לא משנה מי מבקיע או מי מבשל. ומעל כולם יש לנו את ראובן עטר שמעמיד פה קבוצה מצוינת. אם עטר ירצה - הוא יגיד לכם את שאר הסודות"

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השער שכבש אתמול העמיד את מאזן הכיבושים של סבע על שבעה כיבושים, בדיוק כמו של חלוץ מכבי חיפה וויאם עמאשה, שחולק עימו את מלכות השערים: "אני נמצא בכושר טוב. כשאתה נמצא בכושר טוב אתה צריך להתמודד עם זה ולהמשיך באותה יכולת. בינתיים אני עושה זאת בדרך הכי טובה. אני מקווה להמשיך להבקיע ולהביא נקודות מהשערים שלי".

 

ומה עם נבחרת ישראל? "יש אנשים שרואים את העבודה שלי", אמר סבע, "אני חושב שאני שחקן טוב, ואם רוצים אותי בנבחרת אהיה שם. אם לא ירצו אותי - אמשיך לעשות את העבודה הטובה בקבוצה שלי. אני נמצא במועדון גדול, קבוצת צמרת, ונהנה מכל רגע".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחמד סבע
צילום: אורן אהרוני
מומלצים