$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דג'אני: אם נמשיך כך, נוכל לסיים במקום גבוה

קשר נתניה בעקבות ה-1:2 על ב"ש: "כרגע לא מסתכלים על הטבלה. נצטרך לשפר את המשחק בדקות האחרונות"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  23.10.11 - 11:03

איזו פתיחת עונה למכבי נתניה. הקבוצה ניצחה 1:2 את באר שבע ורשמה משחק שישי ללא הפסד, שמעלה אותה למקום השני לפחות זמנית. לעטר יש 17 נקודות, כמו להפועל ת"א, שלה משחק חסר. גם איוניר עוד יכול לעקוף את הנתנייתים במפגש שלו נגד מכבי פתח תקוה. גם אם בסופו של דבר, הם יירדו למקום השלישי, אי אפשר לקחת את המחמאות מהקבוצה הצעירה הזו. שאפו לראובן עטר.

נתניה גברה 1:2 על ב"ש ועלתה למקום השני

"הייתה לנו ירידה בסוף המשחק", אמר בסיום קובי דג'אני, "אבל אנחנו נדע לתקן את זה. אני חושב שגם אשתקד הוכחנו שאנחנו מגיעים לכל מקום ולא מתבטלים בפני אף יריבה. אם נמשיך ככה אני מאמין שנוכל לדבר גבוה, כרגע אבל זה לא רוולנטי. צריך לעבוד קשה ולצבור נקודות".

"הביטחון מגיע מהאמונה שלי", ראובן עטר, "במחצית הראשונה שיחקנו מצוין וככל שהתקדמו הדקות הם ניסו לצאת למתפרצות. אנחנו היינו סובלניים. החבר'ה עובדים ונהנתי מהקבוצה שלי, מהמחויבות והסדר וכל הכבוד להם. אנחנו קבוצה מאוד התקפית ומשחקים עם 4-5 שחקני התקפה באופי שלהם".

"ההגנה הכי טובה זו ההתקפה ואחד הדברים החשובים זה לשמור על הביטחון. ואין לי בעיה עם זה שאנחנו סופגים, כל עוד אנחנו מבקיעים. אנחנו במומנטום טוב. אנחנו לא נבהלים מהמקום שלנו ולא מתרגשים יותר. הגענו לפני שבוע למקום ה-4 ורוצים לשמור ולהיות כמה שיותר למעלה. מקווה שהסגל שלנו יצליח לשמור על המקום כל העונה".

בקבוצה שיבחו היום (ראשון) את השוער אמיר אדרי, שלמרות שהיה לו חלק בשער שספגה הקבוצה, עלה לשחק לאחר שקיבל שש זריקות ולא היה כשיר לגמרי. "הוא הוכיח שהוא גבר אמיתי", אמרו בקבוצה על השוער.