$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זיו הושעה מהמשחק הערב. איוניר: לא רואה את הטירוף

מאמן מכבי ת"א, שקבוצתו ניצחה רק משחק אחד משישה אחרונים, ערך שיחה קשה לחניכיו: "לאחרונה נראה כאילו כל שחקן משחק עבור עצמו". ברק לוי יפתח מול מכבי פ"ת (20:45). המגן נענש עקב בעית הנעל על הקוון בסטוק

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  23.10.11 - 14:28
זיו והקוון לאחר התקרית (gettyimages). השעיה ממשחק אחד, בינתיים
זיו והקוון לאחר התקרית (gettyimages). השעיה ממשחק אחד, בינתיים

יואב זיו, מגן מכבי תל אביב שהורחק מול סטוק לאחר שבעט נעל על הקוון במשחק הליגה האירופית באנגליה, הושעה ממשחק אחד ויעמוד לועדת משמעת בימים הקרובים. במכבי החליטו שזיו לא ישחק בשל המעשה הערב מול מכבי פ"ת, ובכך מפגינים את כעסם על המקרה. יש לציין כי זיו התנצל בפני הקוון והשופט במשחק מיד עם סיומו.

זיו הוא לא השחקן היחיד שיעמוד לדין בקבוצה בעקבות האירועים, כאשר גם אלירן עטר ודור מיכה שספג צהוב לא מחויב במשחק, זומנו לועדת המשמעת. חשוב להדגיש שגם בצוות המקצועי ובהנהלה לא אהבו את ההתרופפות המשמעתית בקבוצה בתקופה האחרונה, והבעלים מיטש גולדהאר, שיצפה הערב במשחק הליגה, היה שותף פעיל בהחלטה להעמידם לדין.

במכבי ת"א מרגישים שהקבוצה לא נמצאת בתקופה טובה. במקום להתמקד רק בפן המקצועי, לפני המפגש הערב מול מכבי פ"ת (20:45), המאמן מוטי איוניר בחר לדבר ללב של שחקניו. "דווקא בתקופה שלא הכל הולך קל אנחנו צריכים להיות יחד ולעזור אחד לשני", אמר איוניר שכינס את השחקנים, "כולם דיברו על הנחישות והטירוף שהיו לנו בתחילת העונה ובמשחקים האחרונים אני לא רואה את זה אצלכם".

איוניר ביקש מהשחקנים לא לכלכך אחד על השני בתקשורת. "כששיחקנו בתחילת העונה לא היה מצב ששחקן יפסיד כדור וששלושה אחרים לא יחפו עליו. במשחקים האחרונים זה נראה כאילו כל אחד משחק בשביל עצמו. כששיחקנו אחד בשביל השני ואחד יחד עם השני זה לא היה משנה איזה חלק במגרש היה חלש יותר – נראינו טוב. זה צריך לחזור".

"מכבי פ"ת היא מוקש", אמרו היום במכבי ת"א, "חייבים לנצח את המשחק הזה כדי שאף אחד לא יגיד שאנחנו נמצאים במשבר".

מהמשחק הערב ייעדרו ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' הפצועים, וגם גל אלברמן הסובל מכאבי גב ולא יהיה בסגל. עטר המורחק לא ישחק. כפי שפורסם אתמול כאן באתר, ברק לוי צפוי לפתוח בשער במקומו של גיא חיימוב. גם דור מיכה צפוי לחזור להרכב.

הקבוצה תגיע בצהריים לקרית שלום ומשם תצא למלון, ממנו יגיעו השחקנים לבלומפילד.