שתף קטע נבחר

ערן לוי תובע את הפועל חיפה: "הונו אותי"

החלוץ, באמצעות עו"ד עמיר קרביץ וסוכנו משה הר-אדיר, דורש 820 אלף שקל מקבוצתו. קרביץ: "מנסים לשבור את רוחו". יואב כץ: "שיעשה מה שהוא רוצה"

חלוץ הפועל חיפה, ערן לוי, הגיש היום (א') תביעה כנגד קבוצתו. לוי טען כי הנהלת חיפה הבטיחה כי תשיב אותו לאימונים, אך בינתיים זה לא קרה. לטענת השחקן, הקבוצה אף הונתה אותו והוא שוב מרגיש מנודה.

 

באמצעות עו"ד עמיר קרביץ וסוכנו משה הר-אדיר, הגיש לוי תביעה על סך 820 אלף שקל: "לא נותרה לנו ברירה, אלא להגיש מחדש את תביעת הבוררות", אמר קרביץ. "מנסים לשבור את רוחו". לוי תובע לשחררו לכל קבוצה, תוך שמירה על זכותו לתביעת ההפרשים, כשהוא גם תובע פיצוי ייבושו, נידויו ומניעת אימונים מהקבוצה.

 

בעליה של הקבוצה, יואב כץ, העדיף שלא להתרגש יתר על המידה ורצונו של לוי לעזוב את הקבוצה: "שהוא יעשה מה שהוא רוצה. המטרה של הפועל חיפה להמשיך ולהצליח במשחק הליגה הקרוב מול מ.ס. אשדוד".

 

יואב כץ: "אין מאושר ממני"

בפעם האחרונה שהפועל חיפה ניצחה, זה היה אי שם בשנה שעברה, ב-16 באפריל, 2:3. ואתם יכולים לנחש את מי... נכון, את הפועל פתח-תקווה. כעת שחקניו של ניצן שירזי, שגברו אתמול (ש') 0:1 על אלו של גילי לנדאו, שוב ינסו לשוב לעניינים, ולנצח גם במחזור הליגה הקרוב - את מ.ס. אשדוד כדי להתקדם בכיוון מרכז הטבלה.

 

יואב כץ. מאושר מהניצחון בשבת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יואב כץ. מאושר מהניצחון בשבת(צילום: אורן אהרוני)

 

"חודשים ארוכים שהחבר'ה לא חייכו", אמר הבוקר יואב כץ, "הם היו חסרי ביטחון אחרי הפתיחה הרעה של העונה. אני רק כמה ימים בארץ, אבל אין מאושר ממני אחרי הניצחון שהשגנו, הוא היה חשוב מאוד להמשך המאבק להישארות בליגה".

 

"גם בהגנה וגם בהתקפה החבר'ה עדיין לא ממש מפוסקים", המשיך המאמן, "ולכן היה חשוב מאוד להיות מרוכזים ולנצח, לא משנה באיזו דרך. עכשיו יש לנו משחק חשוב מאוד מול אשדוד בבית, עד עכשיו האוהדים בבית רק סבלו וראו את הקבוצה מפסידה, הגיע הזמן שהחבר'ה יחברו עוד ניצחון ויגרמו להם לקצת נחת".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כץ אף הבהיר, כי במעמדו של שירזי אין שום שינוי, והוא מאמין שלמרות הפתיחה הגרועה הוא יצליח לסייע לקבוצתו לצאת מהפתיחה הגרועה. "אנחנו צריכים זמן

ושקט לצד חיזוקים שנעשה, שירזי לא יילך לשום מקום. ננסה לצבור עוד ניצחון על אשדוד, אני מקווה שהביטחון שב לשחקנים".

 

כץ ינסה ביחד עם שירזי להסדיר את שובו של של החלוץ ערן לוי לסגל הפועל חיפה, ובמקביל יחלו בחיפושים אחרי אופציות שונות לחיזוק הקבוצה במהלך חלון העברות בינואר הקרוב. בחיפה יחסרו במשחק הקרוב מול אשדוד את הקשר יוסי דורה שהורחק בשבת, כשאלירן ג'ורג' עשוי לתפקד כמגן ימני ורן אבוקרט ישוב לחולית הקישור.


פורסם לראשונה 23/10/2011 11:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים