$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"חשוב לשמור על הבית. השביתה? שתימשך''

רועי חגאי, מאמן בני השרון/הרצליה, מוכן למכבי חיפה: "אסור לנו לקבל נקודות במתפרצות". על היקסון: "הוא יחזק אותנו מאד''

רועי גלדסטון  23.10.11 - 11:52
רועי חגאי (מגד ג'וזני, וואלה). לנצח גם בלי היקסון
רועי חגאי (מגד ג'וזני, וואלה). לנצח גם בלי היקסון

בני השרון/הרצליה תארח הערב (ראשון) את מכבי חיפה למפגש מעניין בין 2 קבוצות שנגררו להארכה במחזור הפתיחה של ליגת לוטו. הקבוצה של רועי חגאי הפסידה במשחק דרמטי במלחה להפועל ירושלים ואילו חיפה הפסידה למאמנה לשעבר, אבי אשכנזי, והעולה החדשה מ.כ הבקעה.
"חיפה קבוצה מאוד אתלטית וכשרונית עם 5 אמריקאים בחמישייה, כשסילבן לנדסברג הוא אחד מהטובים בליגה ומשחק כמובן על תקן ישראלי", אמר המאמן רועי חגאי, "אלו שתי קבוצות קצרות יחסית בסגל ויהיה מאוד חשובים שהם יגיעו ראשונים לספסל ולא אנחנו. המפתחות הם לעצור את משחק המעבר שלהם, לאפשר להם כמה שפחות מתפרצות ומאוד חשוב לשמור על הבית".
 
חגאי התייחס להחתמה המפתיעה מסוף השבוע, ג'יי ג'יי היקסון, שינחת מחר בישראל וצפוי לשחק במחזור הבא: "מגיעות מילים טובות לאלדד אקוניס ששחקן בסדר גודל כזה מגיע לישראל ולבני השרון. הוא בטח יתן לנו דחיפה גדולה קדימה ללא קשר למשחק היום, וכולנו מחכים שהשביתה תימשך כמה שיותר זמן".
 
"אנחנו צריכים עוד ישראלי כתחליף לבן רייס", המשיך המאמן, "גם עם היקסון, אנחנו עדיין קבוצה קצרה וזו הסיבה להפסד בירושלים. הם העלו כל רגע שחקן מהספסל".
 
על פי ההערכות, אם עסקת דן גרונפלד לירושלים אכן תתממש, בקבוצה של עודד קטש ישחררו את משה מזרחי. בסיטואציה כזו הישראלי צפוי להגיע לקבוצה של חגאי שמעוניינית להתחזק בישראלי בעמדה מס' 3. בשבת ערכה הקבוצה יחד עם כל ההנהלה ארוע פתיחת עונה חגיגי, בביתו של המאמן רועי חגאי.