$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שיבק נחת, יגיש מחר את הדו"ח על הנבחרת

מאמן הנבחרת יסכם יחד עם קטש ושמיר את הופעתה של ישראל בא' אירופה. גורם: "היום מבינים מול מי שיחקנו"

רועי גלדסטון  23.10.11 - 11:46
שיבק (gettyimages). דו"ח ומסקנות
שיבק (gettyimages). דו"ח ומסקנות

אריק שיבק, מאמן נבחרת ישראל, נחת בסוף השבוע בארץ, מאחר וקבוצתו הבלגית מונס היתה חופשית ולא שיחקה השבוע (9 קבוצות בליגה), אחרי שהעפילה לרבע גמר הגביע. שיבק יגיש ביום שני הקרוב דו"ח מפורט לוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל בראשותו של דוד פריש על הופעת נבחרת ישראל באליפות אירופה בליטא, דם הודחה בשלב הבתים.

כמו כן יתייצבו יחד עם שיבק עוזרי המאמן דן שמיר ועודד קטש, ויענו על שאלות הוועדה בנושא תוצאות והשלכות קמפיין אליפות אירופה, כמו גם מסקנות לגבי העתיד. שיבק זוכה להערכה בוועדה המקצועית והארכת חוזהו צפויה להיות רשמית בחודש דצמבר, לקראת תחילת השנה הבאה.
 
בוועדה יפורט התהליך שעברה הנבחרת, מהזימונים דרך קביעת הסגל הסופי לאליפות כולל שיחרורו של עומרי כספי ועד לתוצאות. גורם בנבחרת ציין בסוף השבוע, יחד עם קריצה להפסד מכבי תל אביב במילאנו לדנילו גלינארי וחבריו ביורוליג: "יש הרגשה שזלזלו בניצחון של הנבחרת על איטליה באליפות, אבל אולי היום מבינים נגד מי שיחקנו". "שיחקנו נגד נבחרות שהן ברמה מעל ליורוליג, ולמרות שני הפסדים בפתיחה ידענו לעשות 3 משחקים טובים לאחר מכן", סיכם הגורם.
 
בנושא אחר: באיגוד הכדורסל מרוצים מאוד מעבודתו של מאמן נבחרת העתודה גיא גודס, ומקווים שימשיך לקדנציה נוספת.