$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוהדי באר שבע נגד ברקת: "אל תאיימי"

ארגון האוהדים הגיב לבעלי הקבוצה שזעמה על שלט התמיכה שהניפו אמש מול נתניה בחשוד בזריקת רימון הגז: "תלכי איתנו, לא נגדנו". הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום, דורשת מאסר לאוהד החשוד במעשה

זיו אברג'יל  23.10.11 - 09:30

הבעלים של הפועל ב"ש אלונה ברקת החליטה הבוקר (ראשון) להגיש ערעור בנוגע לעונש שספגה הקבוצה לקיים משחק ק"ש בעקבות זריקת רימון מול מכבי חיפה. אבל אתמול בתחילת המשחק, מספר אוהדי הקבוצה הניפו שלט תמיכה בנפתלי יצחק, אוהד הקבוצה שנעצר ("נפתלי תהיה חזק"), ברקת רתחה על הפעולה הזאת והחליטה בתחילה שלא להגיש את הערעור, לפני שחזרה בה, גם בזכות גורמים בתוך המועדון שהפעילו על בעלת הבית לחץ

נתניה זמנית במקום השני אחרי 1:2 על באר שבע

היום הגיבו אוהדי ב"ש לברקת בצורה חריפה. ארגון ה"קאמלס" פירסם הודעה בה כתב: "יש להבין כי על השלט נכתב בסך הכל המשפט "נפתלי, תהיה חזק". אין פה שום תמיכה במעשה זריקת הרימון בו הוא כרגע חשוד. אין פה כוונה להלל את האיש ולהפוך אותו למלך היציע או כל כוונה לעודד מעשים כאלו בעתיד, משמעות השלט פשוטה מאוד והיא חיזוק בן אדם, אוהד הפועל באר שבע, שנמצא כרגע בסיטואציה לא קלה בכלל. שלט כזה היה מונף עבור כל אוהד באר שבעי שהסתבך במהלך משחק וצריך את תמיכת הקהל".

"אנו קוראים לאלונה ברקת לנסות ולהבין את התמיכה בנפתלי כחבר ליציע ובן אדם שנמצא בתקופה קשה, ואת הגינוי של המעשה החמור כשני דברים שלא סותרים אחד את השני", כתבו עוד האוהדים, "אנו קוראים לה להבין שאין צורך לאיים על הקהל אלא להתחיל ללכת יחד איתו ולא ללכת נגדו. הערעור חשוב לה כבעלים (נזק כספי עקב אי יכולת לארח קהל והכנסות ממכירת כרטיסים) כמו שהוא חשוב לנו כאוהדים שרוצים להגיע למגרש. ובסופו של דבר שתתחיל לדבר במושגים של "אנחנו", ולא ב-"הם".

בתוך כך הגישה היום הפרקליטות את כתב אישום נגד נפתלי יצחק, אוהד ב"ש, החשוד בזריקת הרימון במשחק מול מכבי חיפה. יצחק שהה מאז יום ראשון שעבר במעצר. הפרקליטות החליטה לדרוש מאסר בפועל לאוהד לאור חומרת המעשה. הפרקליטות מאשימה את יצחק בהחזקת נשק, מעשי פזיזות ורשלנות וגם בתלונה של אוהד מכבי תל אביב כי יצחק היכה אותו, תלונה שהוגשה כבר לפני מספר שבועות כפי שפורסם כאן באתר. בנוגע להכאת אוהד מכבי מואשם יצחק בתקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות ופציעה. בשלב ראשון הוארך מעצרובארבעה ימים נוספים.

בב"ש כעסו היום על האדום שספג וויליאם סוארס בהפסד 2:1 לנתניה. בקבוצה טענו שהשופט גיא ברגר נפל קורבן להתחזות של אחמד סבע. סוארס ייעדר ממשחק גביע הטוטו מול סכנין ביום רביעי.

הקבוצה תנסה להכשיר את לאריה קינגסטון שפצוע בגבו והחמיץ את שני המשחקים האחרונים. המאמן גיא לוי אמר לשחקנים בסיום משחק ההפסד אמש: "יש לנו גביע הטוטו וליגה בשבת. אל תתקעו על המשחק שהסתיים. נתקן דברים בזמן הקצר שיש לנו ונמשיך הלאה". בקבוצה כמובן היו מאוכזבים מהיכולת מול נתניה.

"הדרך עוד ארוכה וקשה מאוד", אמר יוסי שיבחון לאחר ההפסד, "באנו למשחק קשה בנתניה, הם שלטו במשחק אבל יכולנו להמנע מהגולים. אין מה לעשות קיבלנו אותם ומסתכלים הלאה. יש לנו ליגה ארוכה. אני חושב שכולנו יודעים את המצב של הקבוצה. יש ימים טובים יותר וכאלה פחות גם מבחינת המלחמה. אני צופה שיהיה לנו מכשולים רבים".

לאריה קינגסטון לא ערך גם היום אימון מלא וככל הנראה לא ישחק ביום רביעי מול סכנין, ברבע גמר גביע הטוטו. אביתר אילוז חולה ולא התאמן גם הוא. מוטי מלכה, שספג אתמול מכה, לא לקח היום חלק באימון הקבוצה אך הוא דווקא צפוי להיות כשיר לרביעי. אמג'ד סלימאן נעדר אחרי שרכבו התנגש ברכב אחר בדרכו לאימון. הוא עצמו לא נפגע בתאונה.